راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مقدمات حذف سفته

چک در سال ۱۴۰۰ در دستگاه‌های دولتی حذف می‌شود و بدون شک مقدمات حذف سفته و ضمانت‌نامه نیز ایجاد خواهد شد

فرهاد بهمنی،‌ معاون فناوری اطلاعات پست بانک / در سال ۱۴۰۰ برنامه‌های بانکداری دیجیتال کاملاً شفاف خواهد شد و بانک‌ها بدون شک در افتتاح حساب و ثبت و نهایی‌سازی درخواست تسهیلات محصولات نهایی را ارائه خواهند داد و اینها همه به احتمال زیاد بر اساس احراز هویت دیجیتال خواهد بود که به نظر می‌رسد به‌صورت رسمی اعلام خواهد شد.

ارائه محصولات روی موبایل رشد و تنوع چشم‌گیرتری خواهد داشت و موبایل به‌مثابه یک شعبه در دسترس‌تر خواهد بود. در سال ۱۴۰۰ زیربنای تحول دیجیتال به‌صورت رسمی بنا خواهد شد و به نظر می‌رسد راه‌اندازی امضای دیجیتال با وجود ضرورت آن با چالش‌هایی روبه‌رو خواهد شد؛ هم به واسطه اختلاف متولیان امر در پذیرش یک مرکز ریشه و تولید یک امضا برای هر شخص در همه امور و هم به واسطه تغییر دولت احتمالاً انگیزه‌ها کاهش پیدا خواهد کرد.

چک در سال ۱۴۰۰ در دستگاه‌های دولتی حذف می‌شود و بدون شک مقدمات حذف سفته و ضمانت‌نامه نیز ایجاد خواهد شد. همچنین در صورت توسعه کیف پول‌های رمزارز در کشور و تبدیل ارزها در کیف پول‌های داخلی، شکل جدیدی از معاملات و تبادلات شکل خواهد گرفت و عموم مردم اقبال زیادی نشان خواهند داد.

منبع ماهنامه عصر تراکنش شماره ۴۳ و ۴۴
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.