راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تخفیف ویژه کتاب‌های راه پرداخت در روزهای پایانی سال

فروشگاه راه پرداخت با نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال، از امروز کمپین فروش نوروزی محصولات خود را آغاز کرده است. در این کمپین کتاب‌های انتشارات راه پرداخت و سایر محصولات فروشگاه با تخفیف ۲۵ درصدی قابل خرید هستند. برای استفاده از این تخفیف کاربران می‌توانند با وارد کردن کد «۱۴۰۰» تا تاریخ ۲۲ اسفندماه امسال خرید خود را انجام دهند.

در فروشگاه راه پرداخت که از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را شروع کرده است، جدیدترین کتاب‌ها، گزارش‌ها، مجلات، ویدیوها و مستندهایی که در زمینه فین‌تک ایران و جهان توسط راه پرداخت تولید و منتشرشده، عرضه می‌شود. در دنیای مالی ایران کتاب‌های به‌روز کمی منتشر می‌شود و هدف انتشارات راه پرداخت هم همین است که با انتشار کتاب زمینه توسعه دانش و سواد مالی مردم را بیشتر فراهم کند. به همین خاطر راه پرداخت به‌عنوان رسانه تخصصی فناوری‌های مالی ، در طول سال‌های گذشته تعداد زیادی از کتاب‌های مهم دنیا در این حوزه را ترجمه و در اختیارعلاقه‌مندان قرار داده است و به طور پیوسته نیز کتاب‌های جدید این صنعت را ترجمه و چاپ می‌کند. علاوه بر تهیه نسخه چاپی و الکترونیکی کتاب‌های راه پرداخت از طریق فروشگاه اینترنتی راه پرداخت، نسخه الکترونیکی کتاب‌های راه پرداخت در طاقچه قابل مشاهده است و به زودی در بسترهای دیگر هم ارائه می‌شود.

کتاب‌های جدیدی همچون «فناوری در سال ۲۰۲۱»، «انحصارگرایی و غول‌های فناوری»، «میلیاردرهای بیت‌کوین»، «بلاکچین»، «تحلیل استراتژیک» و ویرایش دوم «انقلاب بلاکچین» از کتاب‌هایی هستند که به تازگی توسط انتشارات راه پرداخت منتشر شده است.

تا پیش از آغاز هفته سوم اسفندماه سه کتاب «قطب‌نمای بانکداری دیجیتال»، «پول چگونه کار می‌کند» و «بازآفرینی محصول» چاپ خواهند شد.

تا پایان سال نیز کتاب‌های «قانون بی‌قانونی»، «صنعت کارت و پرداخت»، «امنیت سایبری»، «فلسفه پول و مالی»، «پرداخت الکترونیکی»، «بلاکچین برای کسب‌وکارها»، «ابزرها و سلاح‌ها»، «انقلاب خدمات مالی»، «پول» و «صنعت پرداخت دیجیتال» منتشر خواهند شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.