راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

موسسه آموزش مهر البرز با همکاری انجمن یادگیری الکترونیکی،‌ کارگاه‌های آموزشی یادگیری الکترونیکی اثربخش برگزار می‌کند

یکی از مهمترین اهداف «چهاردهمین کنفرانس ملی و هشتمین کنفرانس بین المللی یادگیری الکترونیکي»، فراهم آوردن فرصتی مناسب برای متخصصان و اساتید دانشگاهی است تا به معرفی آخرین نتایج و دستاوردهای خود در زمینه‌های مختلف یادگیری الکترونیکی بپردازند.

از آنجا که بسیاری از موضوعات مهم مورد بحث در این زمینه‌ها در فرصت کوتاه و در قالب مقاله قابل ارائه و معرفی نیستند، در کنار کنفرانس، کارگاه‌های آموزشی متعددی تشکیل خواهد شد. هدف از برگزاری این کارگاه‌ها ارتقاء سطح علمی و دانش تخصصی دانش‌پژوهان و معرفی آخرین دستاورد‌های علمی و فناورانه است. در این کارگاه‌ها اساتید صاحب‌نظر در حوزه یادگیری الکترونیکی، دستاوردهای جدید حوزه یادگیری الکترونیکی را در قالب موارد عملی و کاربردی برای علاقه‌مندان تشریح می‌کنند.

با توجه به شيوع بيماري كرونا، برگزاری کارگاه‌ها به صورت آنلاین و برای دو روز قبل از برگزاری کنفرانس برنامه‌ریزی شده است. در این راستا 8 کارگاه آموزشی در تاریخ‌های 11 و 12 اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود. با توجه به محدودیت ظرفیت شرکت در کارگاه‌ها، علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه‌ها تا 8 اسفندماه 1399 فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام در کارگاه‌ها اقدام کنند. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در کارگاه‌ها به آدرس icelet2021.mehralborz.ac.ir مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.