راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نرم‌افزار پرداخت فام از جشنواره مسئولیت اجتماعی خود رونمایی کرد

جشنواره مسئولیت اجتماعی، از روز 25 بهمن 1399 هم‌زمان با ولادت امام محمدباقر (ع) با هدف ترغیب کاربران به نصب، وفادارسازی و همچنین در راستای یک پیام فرهنگی با مضمون قدردانی از عزیزان و انسان‌های زحمتکشی که به‌نوعی در زندگی ما نقش داشته‌اند آغاز شد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل، در بازه برگزاری این جشنواره که در مناسبت‌های مهمی همچون ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، اعیاد شعبانیه و در آستانه یک­‌سالگی زحمات و جان‌فشانی‌های کادر درمان برگزار شده است، شرکت‌کنندگان با شرکت در یک بازی به شکل جدول کلمات متقاطع سه صفت بارز این شخصیت‌های نیکو را تشخیص داده و با تشخیص هر صفت 20 امتیاز و با انجام هر تراکنش در فام 10 امتیاز قرعه‌کشی دریافت خواهند کرد.

جوایز این جشنواره شامل:

  • یک جایزه 50 میلیون‌تومانی
  • سه عدد گوشی هوشمند
  • سه عدد ساعت هوشمند

کاربران می‌توانند تا هر زمان که سه صفت را درست تشخیص دهند در بازی شرکت کنند و پس از کسب امتیازات کامل، با نصب نرم افزار فام از امتیازات کسب شده برای شرکت در قرعه کشی بهره‌مند شوند. این نرم افزار که از جامع ترین نرم افزارهای پرداخت کشور محسوب می‌شود؛ در نسخه جدید خود از ویژگی‌ دستیار صوتی رونمایی کرده است که در میان نرم‌افزارهای پرداخت کشور بی‌نظیر است.

این جشنواره تا روز 21 اسفند روز مبعث رسول مکرم اسلام (ص) ادامه دارد، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه fampayment.com در این مسابقه شرکت کنند قرعه کشی این جشنواره نیز هفته آخر اسفند به صورت پخش زنده از اینستاگرام نرم افزار فام پخش خواهد شد.

می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبگاه رسمی شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل (فام) مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.