راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نمایشگاه ایران ایتکس، نخستین نمایشگاه مجازی فناوری اطلاعات ایران تا پنجم اسفندماه ادامه دارد

نمایشگاه مجازی ایران ایتکس نخستین نمایشگاه مجازی در حوزه کسب‌و‌کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات است که از 25 بهمن‌ماه آغاز شده و تا پنجم اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه رویداد ایران ایتکس، علاقه‌مندان به بازدید از نمایشگاه می‌تواند با مراجعه به وب‌سایت رسمی نمایشگاه به صورت 24 ساعته از نمایشگاه بازدید کرده و در ساعات اداری با غرفه‌داران به صورت صوتی و تصویری ارتباط داشته باشند.

افتتاحیه نمایشگاه ایتکس ساعت 14 روز سه‌شنبه 25 بهمن ماه با سخنرانی حمیدرضا ربیعی، رئیس مرکز نوآوری فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف، سیروس وطن‌خواه مقدم، رئیس مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، محمد فرجود، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، یاشار نراقی، معاون توسعه کسب‌و‌کار و سرمایه‌گذاری شرکت خمات انفورماتیک راهبر، سید علی هاشمی اقدم، مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک فرادیس گستر و رئیس کمیته راهبری مرکز آی‌فینک آغاز شد.

این نمایشگاه با مشارکت مجموعه‌های خصوصی و دولتی برگزار شده است. مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه به شرح زیر است:

و در این نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی متعددی برگزار می‌شود که به شرح زیر است:

سخنرانان کلیدی این نمایشگاه نیز معرفی شدند:

همچنین نمایشگاه ایران ایتکس در حوزه شناسایی افراد و استارت‌آپ‌های توانمند در حوزه ICT و برقراری ارتباط آن‌ها با مجموعه‌های فعال در حوزه مذکور فعالیت می‌کند. لازم به ذکر است امکان ارائه فرصت‌های شغلی برای کارفرمایان و ارسال رزومه کاری و استخدام در شرکت‌های بزرگ برای بازدیدکنندگان فراهم شده است.

در این نمایشگاه محصولات و خدمات مختلف شرکت‌ها به راحتی و با کمترین هزینه و زمان به علاقه‌مندان در کشور عرضه می‌شود و فرصتی خوبی برای تبادل نظرات و پیشنهادات برای شرکت کنندگان ایجاد می‌شود. علاوه بر این در حاشیه این نمایشگاه، کارگاه‌­های آموزشی مختلف، جشنواره فناوری اطلاعات و مسابقات استعدادیابی استارت‌آپ‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت بازدید نمایشگاه و استفاده از سخنرانی‌ها و کارگاه‌های آموزشی می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی نمایشگاه اقدام به ثبت‌نام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.