راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اتصال دنیای صندوق‌های فروشگاهی و سفارش آنلاین غذا / یک بازیگر جدید به بازیگران سفارش آنلاین اضافه شد

شرکت شاپ که تاکنون در زمینه صندوق‌های فروشگاهی هوشمند اندرویدی و نرم افزارهای فروشگاهی و اپلیکیشن‌های پرداختی فعال بود، خدمت جدیدی را با نام «شاپ مارکت» معرفی و عرضه کرده است.

به گزارش راه پرداخت، شرکت (شاپ)، که تا امروز با ارائه صندوق‌های هوشمند فروشگاهی سعی داشت با تجمیع آمار تولید و فروش و اطلاعات مشتریان، به یکپارچه‌سازی فرایندهای فروش، انبارداری، حسابداری و مدیریت ارتباط با مشتریان کمک کند، با خدمت جدید خود قصد دارد حمایت استراتژیک از مشاغل مختلف را وارد فاز جدیدی کرده و سرعت و کیفیت فروش و درنتیجه رضایت مشتریان آنها را بهبود ببخشد.

بسیاری از رستوران‌ها در سطح شهر تهران و سایر شهرها، به دلیل کمبود امکانات یا نیروی انسانی، در امر خدمات‌رسانی، سفارش گیری و پشتیبانی تلفنی با مشکل روبرو هستند. ازاین‌رو، یک پنل مناسب برای آنلاین شدن رستوران می‌تواند بسیاری از مشکلات در تمام زمینه‌های مذکور را حل کند و موجب رشد کسب‌وکار آنها و همچنین ارتقای شرایط خدمات‌رسانی شود.

شاپ مارکت، پلتفرمی آنلاین است که به پذیرندگان و فروشندگان امکان می‌دهد بدون صرف هزینه و البته با حذف مخارج پشتیبانی تلفنی، کسب‌وکار خود را آنلاین کنند. همچنین شاپ مارکت با دریافت کارمزد بسیار کم، در تلاش است تحول قابل توجهی را در بازار فروش آنلاین به وجود بیاورد و سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد.

این پلتفرم در وهله اول به سراغ کسب‌وکارهای رستورانی و سوپرمارکت‌ها رفته که به شکل روزانه و به میزان قابل‌توجهی با مشتریان نهایی در ارتباط هستند. این شرکت امیدوار است با تسریع و ارتقای کیفیت خرید، سفارش دهی از رستوران‌ها و سوپرمارکت‌ها را با تحولی جدی روبرو کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های شاپ مارکت، همان‌طور که پیش‌تر به آن اشاره شد، دریافت کارمزد پایین از پذیرندگان رستورانی است که جزئیات آن را می‌توانید با مراجعه به سایت شاپ مارکت جویا شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام رستوران‌ها در شاپ مارکت به این آدرس مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.