راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پیش‌فروش کتاب‌های «میلیاردرهای بیت‌کوین»، «بلاکچین» و «فناوری در سال ۲۰۲۱» آغاز شد

پیش‌فروش سه کتاب «میلیاردرهای بیت‌کوین»، «بلاکچین» و «فناوری در سال ۲۰۲۱» که توسط انتشارات راه پرداخت در حال چاپ هستند، شروع شده است و از هم‌اکنون می‌توانید آنها را از طریق فروشگاه راه پرداخت به نشانی shop.way2pay.ir پیش‌خرید کنید تا جزو اولین کسانی باشید که این کتا‌ب‌ها را دریافت می‌کند.


درباره کتاب میلیاردرهای بیت‌کوین


بن مزریک نویسنده کتاب پرفروش میلیاردرهای تصادفی که داستان شکل‌گیری فیس‌بوک را در آن روایت کرده بود، بار دیگر دست به نوشتن کتاب دیگری زده است و در آن روایت زندگی دوقلوهایی را روایت کرده که به ثروت خارق‌العاده‌ای با بیت‌کوین رسیده‌اند. کتاب «میلیاردرهای بیت‌کوین؛ یک داستان واقعی از نبوغ، خیانت و رستگاری» داستان زندگی اولین میلیاردرهای حوزه بیت‌کوین است. تایلر و کامرون وینکلواس در سال ۲۰۱۷ این عنوان را از آن خود کردند.

آنهایی که در حوزه رمزارزها حرفه‌ای هستند، نام این دوقلوها را با صرافی جمینای می‌شناسند. همان برادران دوقلویی که مدعی مالکیت فیس‌بوک بودند و با مارک زاکربرگ دعوای حقوقی داشتند. هرچند آنها نتوانستند در دعوای حقوقی بر سر فیس‌بوک به موفقیت چشمگیری دست پیدا کنند، اما شانس خود را با پدیده عجیب و غریبی به نام بیت‌کوین آزمایش کردند. این دو برادر روی ایده ساتوشی ناکاموتو یک قمار بزرگ انجام دادند و تمام زندگی خود را وقف بیت‌کوین کردند و در سال ۲۰۱۷ که قیمت بیت‌کوین به بالاترین حد خود رسید، به اولین میلیاردرهایی تبدیل شدند که ثروت خود را از راه بیت‌کوین به دست آورده بودند. لازم به ذکر است که این کتاب با حمایت ارز دیجیتال منتشر می‌شود.


درباره کتاب بلاکچین


هجوم سراسیمه و بی‌پروا به نوآوری‌های بلاکچین بدون درک چگونگی وقوع آن یک اشتباه خواهد بود. هنوز سال‌های زیادی تا تحول واقعی کسب‌وکارها و دولت‌ها با محوریت بلاکچین باقی ‌مانده است؛ زیرا بلاکچین فناوری «تخریب‌کننده» نیست که با یک راه‌حل کم‌هزینه به یک مدل کسب‌وکاری رایج حمله کند و به‌سرعت از شرکت‌های انحصاری عبور کند. بلاکچین، یک فناوری بنیادین است و این ظرفیت را دارد که پایه‌های جدیدی را برای سیستم‌های اقتصادی و اجتماعی ما خلق کند. هرچند این تاثیر بسیار زیاد خواهد بود، اما چندین دهه طول خواهد کشید تا بلاکچین به زیرساخت‌های اقتصادی و اجتماعی ما نفوذ کند. فرایند پذیرش همچنان‌ که امواج تحولات فناورانه و نهادی سرعت می‌گیرند؛ تدریجی و مستمر خواهد بود، نه آنی.

در هر حال کسب‌وکار در حال تغییر است و شما برای اینکه بتوانید با این تغییرات همراه شوید، باید بدانید که چه تحولاتی در حال روی‌دادن است. کتاب بلاکچین که توسط جمعی از نویسندگان مطرح مجله کسب‌وکار هاروارد نوشته شده، مسیر پیش روی حوزه کسب‌‌وکار در مواجهه با فناوری بلاکچین را روشن می‌کند. این کتاب بنیادی‌ترین بینش‌های حال حاضر در خصوص فناوری بلاکچین را برای شما به ارمغان می‌آورد و شما را آماده می‌کند تا از فرصت‌های موجود استفاده کنید. این کتاب نیز با حمایت فینیکس منتشر خواهد شد.


درباره کتاب فناوری در سال ۲۰۲۱


امروزه هنگامی‌که کسب‌وکارها به فناوری فکر می‌کنند، معمولا ابتدا به فناوری‌های دیجیتال می‌اندیشند، اما به موارد دیگری که پتانسیل تغییر زندگی ما را در سال‌های آتی دارند (مانند پیشرفت‌های چشمگیر در ژنتیک، پزشکی، انرژی و مهندسی اقلیم‌شناسی) فکر نمی‌کنند. بدون شک دلیل این موضوع اهمیت بیشتر دنیای دیجیتال نیست. تمرکز کنونی ما روی این نوع فناوری‌ها، به خاطر ماهیت کارهایی است که انجام می‌دهیم. فعالیت شرکت‌های امروزی به تعامل و مشارکت افراد با یکدیگر در عرضه کالاها و خدمات، نحوه دسترسی به مشتریان و کاربران و نحوه تعامل آن کاربران با کسب‌وکار و سایر کاربران بستگی دارد. این شرایط در مورد تمام شرکت‌ها صدق می‌کند؛ چه از فناوری استفاده کنند، چه استفاده نکنند.

مقالات گردآوری‌شده در کتاب فناوری در سال ۲۰۲۱ نگاهی رو به آینده دارند. این مقالات، با توجه به حقایق کنونی، به فناوری‌هایی می‌پردازند که رهبران باید مدنظر داشته باشند و سود، ضرر و تحول‌آفرینی احتمالی آنها را بررسی کنند. این کتاب به شما در زمینه برخی از مهم‌ترین فناوری‌ها و سؤالاتی که در موردشان دارید یا ممکن است به ذهنتان خطور کند، کمک می‌کند. هر کدام از این مقالات به جنبه‌ای جزئی از یک موضوع کلی پیچیده می‌پردازند؛ موضوعی بسیار فراتر از تصور، ترسناک و همچنین بسیار امیدوارکننده. این مقالات به فناوری‌هایی می‌پردازند که رهبران باید مدنظر داشته باشند و سود و ضرر آنها را بررسی کنند. این کتاب نیز با حمایت ترای‌آل منتشر خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.