راه پرداخت
راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران

جیرینگ در دوازده عنوان شغلی دعوت به همکاری می‌کند

شرکت پرداخت اول کیش که با نام تجاری جیرینگ شناخته می‌شود، در اسفند ۸۹ باهدف ارائه خدمات مالی و پرداخت بر بستر تلفن همراه در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت‌های صنعتی و معنوی منطقه آزاد کیش به ثبت رسید. در حال حاضر ده‌ها میلیون نفر از مشترکان تلفن همراه در ایران از خدمات جیرینگ بهره‌مند می‌شوند.

کیف پول همراه جیرینگ امکان واریز وجه، انجام امور مالی مانند پرداخت انواع قبوض، خرید شارژ مستقیم سیم‌کارت، خرید بسته اینترنتی، خدمات نیکوکاری (کمک به خیریه‌ها)، خرید از فروشگاه‌های اینترنتی و خرید بیمه را مهیا می‌سازد. مأموریت جیرینگ، ارائه خدمات و محصولات مالی نوآورانه، با تکیه بر فناوری‌های نوین و مبتنی بر داده است و تا امروز توانسته با حضور مؤثر در صنعت فین‌تک ایران، خدمات کیف پول، جیرینگ کارت، همبانک، اپلیکیشن جیرینگی، بیمه و جمع‌آوری شبکه توزیع را ارائه کند.

جیرینگ با ایجاد کیف پول آفلاین و آنلاین، با هدف تسهیل ارائه خدمات پرداخت خرد و ارتقای امنیت پرداخت‌های الکترونیکی و همراه، توانسته است خدمات متنوعی را از طریق USSD، اپلیکیشن موبایلی «جیرینگی» و نیز پورتال خود، به مشترکان همراه اول و سایر اپراتورها ارائه دهد.

این شرکت برای توسعه نیروس انسانی خود در عنوان‌های شغلی زیر دعوت به همکاری می‌کند.

کارشناس برنامه نویس جاوا

شرح وظایف اصلی:

  • امکان‌سنجی و تحلیل درخواست‌ها و نیازمندی‌ها و تبدیل آن‌ها به کدها
  • کامپایل کدها و اصلاح خطاهای شناسایی شده
  • درک، توسعه و گسترش نیاز‌ها و اهداف تجاری تیم‌های گوناگون از طریق ارتباط مستمر با آن‌ها
  • طراحی و نگهداری پایگاه داده مورد نیاز سرویس
  • ایجاد و اجرای تست‌ها به منظور یافتن باگ‌ها و خطاها و رفع باگ‌ها و خطاهای گزارش شده
  • مستندسازی کدها و اطلاعات

دانش و مهارت‌های مورد نیاز:

  • مسلط به Spring Framework
  • مسلط به Core Java
  • آشنایی با مفاهیم پایگاه داده
  • آشنایی با دیزاین پترن‌های MVC، MVP و MVVM
  • مسلط به اصول و الگوهای شی‌گرایی (Object Oriented)
  • مسلط به مفاهیم JPA- Hibernate
  • آشنایی با ابزارها و رویه‌های توسعه نرم‌افزار مانند Code Review, Unit Test, Git
  • آشنایی با مفاهیم Performance Tunning
  • مسلط به مفاهیم  Restful APIs
  • تحصیلات: کارشناسی یا کارشناسی ارشد مهندسیکامپیوتر/ علوم کامپیوتر/ نرم افزار/ IT/ مهندسی برق        

کارشناس توسعه دهنده Back-End

شرح وظایف اصلی:

  • توسعه‌دهنده پنل و داشبورد مدیریتی

دانش و مهارت‌های مورد نیاز:

  • مسلط به زبان برنامه‌نویسی PHP
  • تسلط به فریم‌ورک  Laravel
  • تسلط به پیاده‌سازی API و وب‌سرویس‌های RESTful
  • تسلط به مفاهیم شی‌گرا (Object Oriented) و الگوهای طراحی (Design Patterns)
  • تسلط به  Git
  • مسلط به معماری MVC
  • تجربه استفاده از پایگاه داده  oracle
  • آشنا با Nginx و Apache
  • توانایی مدیریت سرور
  • تحصیلات: کارشناسی یا کارشناسی ارشد مهندسیکامپیوتر/ علوم کامپیوتر/ نرم افزار/ IT/ مهندسی برق       

کارشناس مالک محصول (product owner)

شرح وظایف اصلی:

  • مشخص کردن نقشه راه و فازبندی پروژه
  • مشخص کردن لیست ویژگی‌های اصلی و کلیدی محصول
  • اولویت‌بندی و بروزرسانی نیازهای محصول در  Backlog
  • جمع‌آوری و تحلیل نیازمندی‌های کاربران
  • تعریف و شرح کامل نیازها 
  • همکاری با تیم‌های فنی، UI  و UX برای دریافت و تست محصول نهایی
  • برگزاری جلسات هفتگی با تیم و اطمینان از درست بودن روند پیشرفت

دانش و مهارت‌های مورد نیاز:

  • مسلط به متدولوژی Scrum برای پیشبرد توسعه محصول 
  • آشنایی با ابزارهای تحلیل سیستم نظیر تدوین فرایند، دیتامدل، نمودارهای تحلیلی use-case
  • آشنایی با فرآیندهای توسعه نرم‌افزار
  • توانایی هدایت، مدیریت و همکاری با تیم‌های مختلف
  • توانایی مذاکره با کارفرما و تحلیل نیازها
  • انگیزه‌ی بالا برای پیشرفت و توسعه توانمندی‌های فردی و گروهی
  • تسلط نسبی به زبان انگلیسی
  • دارای روحیه کار تیمی، توانایی حل مسئله و مسئولیت‌پذیر
  • تحصیلات: کارشناسی یا کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر، صنایع، MBA

کارشناس نگهداری پلتفرم و راهبری سامانه‌ها

شرح وظایف اصلی:

  • رفع مغایرت 
  • ارائه گزارشات و امور مربوط به کار با دیتا
  • راهبری و پشتیبانی کیف پول
  • انجام کلیه امور پشتیبانی مالی کیف پول براساس درخواست‌های پلیس فتا و عوامل فروش

دانش و مهارت‌های مورد نیاز:

  • مسلط به زبان  sql
  • مسلط به excel و کار با داده‌ها
  • آشنا به ابزارهای soap ui،postman  وآشنایی با متدهای  rest ,soap
  • تجربه برنامه‌نویسی با یکی از زبان‌های جاوا، c#  یا پایتون
  • آشنا به امور بانکی و نظام‌های پرداخت
  • توانایی انجام امور محوله در ساعت‌های غیر اداری بصورت آنکال
  • دارای سابقه کار در حوزه بانکی و  IT
  • تحصیلات: کارشناسی یا کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر/ علوم کامپیوتر/ نرم افزار/ IT/ مهندسی برق       

کارشناس توسعه‌دهنده شبکه پذیرندگی اینترنتی

شرح وظایف اصلی:

  • عقد و مدیریت قرارداد با پذیرندگان آنلاین کلیدی
  • شناسایی مشتریان بالقوه و بالفعل
  • مذاکره و تدوین روال پذیرش کیف پول متناسب با هر مشتری 
  • عقد قرارداد با پذیرندگان اینترنتی
  • مانیتورینگ از نحوه پشتیبانی واحدهای شرکت به مشتری و رصد روزانه عملکرد آن‌ها
  • ارتباط موثر با پذیرندگان جذب شده و هماهنگی با آن‌ها
  • رصد مشتری و دریافت و ارائه گزارشات لازم به مشتری
  • ارائه طرح‌های انگیزشی برای بالا بردن تراکنش‌های کیف پول

دانش و مهارت های مورد نیاز:

  • دارای حداقل سه سال سابقه کار در حوزه پرداخت‌های الکترونیک و پرداخت‌های خرد
  • تحصیلات: کارشناسی یا کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر، صنایع، MBA

کارشناس منابع انسانی

شرح وظایف اصلی:

  • انجام امور اداری و منابع انسانی با تمرکز بر جذب و استخدام

دانش و مهارت‌های مورد نیاز:

  • مسلط به فرآیندهای جذب و استخدام
  • آشنا به مصاحبه‌های رفتاری و شایستگی محور
  • آشنا به ماژول‌های منابع انسانی (آموزش، مدیریت عملکرد و …)
  • آشنا به استاندارد ۳۴۰۰۰
  • تحصیلات: کارشناسی مدیریت دولتی، مهندسی صنایع

کارشناس تضمین درآمد و کشف تقلب

شرح وظایف اصلی:

  • مشارکت در اجرای استراتژی و جاری سازی فرهنگ RAFM در شرکت
  • اطمینان از اجرای صحیح فعالیت‌های مربوط به تضمین درآمد، کاهش هزینه‌ها، تشخیص و جلوگیری از تخلفات به منظور حفاظت از درآمد شرکت و کنترل ریسک‌های مالی مربوط به فعالیت‌های شرکت
  • پیشنهاد، طراحی و کنترل خط مشی‌ها و فرایندهای مرتبط با  RAFM

دانش و مهارت‌های مورد نیاز:

  • مسلط به تجزیه و تحلیل داده
  • آشنایی با لینوکس LPIC1
  • آشنایی با اسکریپت‌نویسی ترجیحا Bash یا پایتون
  • آشنایی با مفاهیم شبکه
  • آشنایی با معماری کلی Oracle Database
  • تحصیلات: کارشناسی یا کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر، صنایع

کارشناس devops

دانش و مهارت‌های مورد نیاز:

  • مسلط به  Docker
  • مسلط به  Git
  • مسلط به سیستم عامل لینوکس
  • مسلط به  Bash script
  • آشنا با  Ansible
  • تجربه راه‌اندازی زیرساخت‌های CI/CD
  • آشنا با دیتابیس‌های رابطه‌ای
  • MS SQL Server, MongoDB, Cassandra, Elastic Search, Redis
  • آشنا با سیستم‌های مانیتورینگ مانند Prometheus و  Grafana
  • آشنا با زبان برنامه‌نویسی جاوا و پایتون
  • مسلط به عیب‌یابی (troubleshooting)
  • آشنایی و تجربه‌ی کار با  Zabbix
  • آشنایی و تجربه‌ تست (Functional test & Performance test)
  • تحصیلات: کارشناسی یا کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر/ علوم کامپیوتر/ نرم افزار/ IT/ مهندسی برق       

رئیس اداره امور مشتریان

شرح وظایف اصلی:

  • تدوین برنامه، حفظ و نگهداری مشتریان سازمانی
  • نظارت بر اجرای قراردادهای منعقد شده جهت تامین نیاز مشتریان
  • حفظ و ارتقای سطح رضایتمندی و وفاداری مشتریان به شرکت
  • پاسخگویی و پیگیری رفع مشکلات مشتریان و اطمینان از حصول رضایت مشتری
  • پایش و بهبود وضعیت سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان
  • مدیریت و رفع مغایرت درآمد مشتری در گزارشات داخلی و صورتحساب مالی، تایید کارمزدهای محاسبه شده توسط واحدهای متولی براساس گزارش رفتار مشتریان

دانش و مهارت‌های مورد نیاز:

  • مسلط به مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان و نگهداشت مشتری
  • دارای سابقه کار در شرکت‌های پرداخت
  • تحصیلات: کارشناسی ارشد مدیریت، مهندسی صنایع، MBA

کارشناس تحلیلگر کسب‌و‌کار

شرح وظایف اصلی:

  • شناسایی مشکلات و فرصت‌های مربوط به کسب و کارهای آنلاین و ارائه راهکار
  • تحلیل بازار و طرح ارائه گزارش در راستای جایگاه برند، رقبا، فرصت‌های تازه
  • تحقیق و ارزیابی دقیق کسب و کارهای مورد نظر و بررسی پتانسیل‌های آن‌ها
  • استخراج، آنالیز و مدیریت الزامات محصول و کسب و کار
  • بررسی و تحلیل بازار اپلیکیشن‌ها و بازارهای آنلاین
  • تعریف منافع و راهکارهای رشد و اندازه‌گیری نتایج

دانش و مهارت‌های مورد نیاز:

  • آشنایی با مدل‌های کسب و کار
  • آشنایی با تدوین طرح‌های تجاری و امکان‌سنجی اقتصادی
  • مسلط به زبان انگلیسی
  • توانمند در تجزیه و تحلیل و ارائه گزارشات تحلیلی
  • آشنایی با تحلیل رقبا
  • تحصیلات: کارشناسی مهندسی صنایع، مدیریت کسب‌و‌کار

کارشناس توسعه‌دهنده کسب‌و‌کار فینتک (پرداخت موبایلی)

شرح وظایف اصلی:

  • تحقیق در مورد کسب‌و‌کار و سنجش شرایط توسعه بازار
  • شناسایی فرصت‌های توسعه کسب‌و‌کار و سازمان‌های جدید برای توسعه همکاری‌ها
  • نظارت بر اجرای صحیح فرآیند توسعه کسب‌و‌کار
  • همکاری در تدوین استراتژی‌ها و کمپین‌های بازاریابی
  • هماهنگی، پیگیری، تهیه پروپوزال و گزارش‌دهی امور مربوط به توسعه کسب‌و‌کار

دانش و مهارت‌های مورد نیاز:

  • توانمند در مستندسازی، تجزیه و تحلیل اطلاعات و ارائه گزارشات
  • توانمند در مذاکرات و برقراری ارتباط موثر
  • آشنا با صنعت پرداخت و اکو سیستم استارتاپی
  • مسلط به زبان انگلیسی
  • تحصیلات: کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های مدیریت، اقتصاد، مهندسی صنایع، MBA

مدیر بازاریابی

شرح وظایف اصلی:

  • تدوین و توسعه برنامه‌های بازاریابی
  • سازماندهی و برنامه‌ریزی اهداف بازاریابی و همسوکردن آن‌ها با استراتژی شرکت
  • توسعه و مدیریت کانال‌ها و شرکای مناسب برای تأمین نیازهای متغیر مشتری و اهداف کسب و کار
  • طراحی فعالیت‌های مرتبط با ارائه خدمات به مشتریان و تعیین نگرش و ترجیحات موثر بر خرید مشتریان
  • ارائه تجربه مطلوب به مشتریان از طریق راهکارهای پیشنهادی
  • ارزیابی و کنترل عملکرد استراتژی‌های بازاریابی
  • برنامه‌ریزی، پیش‌بینی و طراحی استراتژی‌های بازاریابی خدمات متناسب با چرخه عمر محصول
  • توسعه استراتژی و ایجاد برند مطلوب
  • یکپارچه‌سازی استراتژی ارتباطات بازاریابی با اهداف کسب و کار (ایجاد ابزار ارتباطی دیجیتال)

دانش و مهارت های مورد نیاز:

  • تجربه کافی در طراحی استراتژی‌های بازاریابی
  • آشنا با صنعت پرداخت یا فینتک
  • رویکرد خلاقانه در حل مساله
  • مهارت تحلیلی و سیستمی بالا
  • مهارت‌ رهبری بالا
  • مهارت‌ متقاعدسازی بالا
  • داشتن تفکر استراتژی مناسب
  • توانایی ارتباط موثر با دیگران
  • تحصیلات: کارشناسی ارشد رشته‌‎های MBA، آمار، مدیریت بازاریابی و سایر رشته‎‌های مرتبط

علاقه‌مندان می‌توانند با ذکرعنوان شغلی در بخش موضوع پیام رزومه خود را به آدرس hr@jiring.ir ارسال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.