راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چهارمین کنفرانس حکمرانی و سیاست‌گذاری عمومی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود

این که جامعه ایران به چه سو می‌رود قطعاً تحت تأثیر تصمیمات اساسی آن در حوزه‌های مختلف سیاست‌گذاری و حکمرانی است. تصمیمات خوب و یکپارچه چیست؟ چه موضوعاتی برای حکمرانی چهار سال آینده ایران ضروری است؟ اقدامات اساسی در حوزه انرژی، مسکن، فقر، محیط‌زیست، تورم و اشتغال چیست؟

رسانه و فضای مجازی را باید به چه سمتی سوق داد و چگونه می‌توان از فرصت چهارساله پیش رو بیشترین بهره را برد و درنهایت چگونه ممکن است چالش‌ها را به بهترین شکل مدیریت کرد و از دل آن‌ها فرصت ساخت؟ امسال در چهارمین کنفرانس حکمرانی و سیاست‌گذاری عمومی که توسط دانشگاه شریف برگزار می‌شود، تلاش شده است تا موضوعاتی از این دست به بحث و بررسی گذاشته شوند.

چهارمین کنفرانس حکمرانی و سیاست‌گذاری عمومی به صورت مجازی و آنلاین برای عموم مردم، متخصصان و دانشگاهیان، مسئولین و سیاست‌گذاران قابل مشاهده و در دسترس خواهد بود. تلاش بر این است تا با ارائه موضوعات مهم و کاربردی در قالب نشست‌های مختلف و متنوع، با بهره‌گیری از نظرات کارشناسانه و عمیق از سوی پژوهشگران و کنشگرانِ صاحب‌نظر از بخش‌های مختلف علمی و عملی هر حوزه بتوان بخش قابل قبولی از مسائل پیرامون خود را شرح داده و راه‌حل‌های متناسب و درخور را بیان کرد.

چهارمین کنفرانس حکمرانی و سیاست‌گذاری عمومی با شعار «تا 1404» در تاریخ 4 الی 16 بهمن‌ماه 1399 به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد و از طریق لینک‌هایی که در سايت كنفرانس بارگذاری شده، قابل مشاهده است.

یکشنبه ۱۲ بهمن‌ماه از ساعت 18:30 الی ۲۰، نشستی با عنوان «استفاده از فناوری‌های دیجیتال برای مهار کرونا» برگزار خواهد شد. فاطمه عامری، پژوهشگر دوره فرصت مطالعاتی دانشگاه علوم پزشکی تهران و عضو سابق هیئت‌علمی دانشگاه منچستر، علی علیزاده، رئیس گروه تنظیم مقررات، صدور پروانه و نظارت مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت و علی شریفی زارچی، بنیان‌گذار اپليكيشن ماسك و هیئت‌علمی دانشگاه صنعتی شریف در این نشست حضور دارند؛ و همچنین حسین میرزاپور، بنیان‌گذار آزمایشگاه داده و حکمرانی به‌عنوان دبیر این نشست در این وبینار حاضر است.

همچنین در همین روز از ساعت 20:30 تا ۲۲ نیز نشستی با عنوان «صیانت از مالکیت فکری در عصر رسانه‌های دیجیتال؛ نقش فناوری‌های تنظیم‌یار» برگزار می‌شود و محمدباقر اصغری اقامشهدی، استاد مدعو دانشگاه شهید بهشتی و کارآفرین فناوری‌های حقوقی به عنوان دبیر نشست خواهد بود. وحید فرهمند، قائم‌مقام و معاون حقوقی سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر، جواد موحد، معاون فناوری اطلاعات مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی و محمدحسن شانه ساززاده، رئیس هیئت‌مدیره و مؤسس گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل در این نشست حضور دارند.

شرکت‌کنندگان در كنفرانس از طريق لينک‌های اسكاي روم كنفرانس، كانال آپارات كنفرانس، اينستاگرام كنفرانس، تلوبیون و اينستاگرام اقتصاد آنلاين كه در سايت كنفرانس بارگذاری شده می‌توانند نشست‌ها و  مباحث كنفرانس را دنبال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.