راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت الکترونیکی قبوض از طریق اپلیکیشن تاپ

تا همین چند وقت پیش، برای پرداخت قبض، لازم بود تا با صرف وقت و هزینه در برف و باران و تگرگ به بانک‌ها مراجعه کرد. در گذشته‌ای نه چندان دور، دریافت برگه‌های کاغذی تنها راه ممکن برای آگاهی از هزینه‌هایی بود که باید در ازاء دریافت خدمات مختلف پرداخت می‌شد. طبیعی است که انجام این کار با مشکلات متعددی همراه بوده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، خوشبختانه این روزها، گسترش فناوری و توسعه برنامه‌های مختلفی نظیر اپلیکیشن پرداخت قبوض تاپ، داستان را به سمت و سوی دیگری هدایت کرده است. امروز، کافی است در منزل یا محل کار خود گوشه دنج و راحتی را انتخاب کرده و در کمال امنیت و آرامش قبض‌ها را استعلام و پرداخت کرد.

رشد جمعیت، توسعه زیرساخت‌ها، افزایش چشمگیر تراکنش‌های بانکی و مجموعه‌ای از مسائل دیگر توسعه‌دهندگان را بر آن داشته تا زمینه را برای پرداخت الکترونیکی به روش امن و آسان آماده کنند.

‌اپلیکیشن تاپ یک نرم‌افزار کاربردی و رایگان برای ارائه خدمات پرداخت الکترونیک است که با در اختیار قرار دادن امکانات و سرویس‌های مختلفی نظیر پرداخت قبوض آنلاین، زندگی را ساده‌تر می‌کند.

وقتی صحبت از پرداخت الکترونیک به میان می‌آید، سادگی و امنیت حرف اول را می‌زند. این اپلیکیشن با ضمانت شبکه بانکی کشور، در بستری امن و با کیفیتی بالا عملیات پرداخت الکترونیکی را ممکن می‌کند. انجام این کار، با استفاده از کد پرداز تاپ (QR) در سرتاسر کشور امکان‌پذیر است.

این روزها، گسترش فناوری و توسعه برنامه‌های مختلفی نظیر اپلیکیشن تاپ، داستان را به سمت و سوی دیگری هدایت کرده است. امروز، کافی است در منزل یا محل کار قبض‌ها را استعلام و پرداخت کرد. رشد جمعیت، توسعه زیرساخت‌ها، افزایش چشمگیر تراکنش‌های بانکی و مجموعه‌ای از مسائل دیگر توسعه‌دهندگان را بر آن داشته تا زمینه را برای پرداخت الکترونیکی به روش امن و آسان آماده کنند.

وقتی صحبت از پرداخت الکترونیک به میان می‌آید، سادگی و امنیت حرف اول را می‌زند. این اپلیکیشن با ضمانت شبکه بانکی کشور، در بستری امن و با کیفیتی بالا عملیات پرداخت الکترونیکی را ممکن می‌کند. انجام این کار، با استفاده از کد پرداز تاپ (QR) در سرتاسر کشور امکان‌پذیر است. اپلیکیشن تاپ هر روز با در اختیار قرار دادن امکانات و ویژگی‌های جدیدی تلاش می‌کند، علاوه بر تأمین امنیت، نیازها را در زمینه خدمات پرداخت الکترونیک را نیز برآورده کند.

اپلیکیشن پرداخت قبوض تاپ حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی توسعه دهندگان شرکت تابان آتی پرداز است. این شرکت از زیر مجموعه‌های گروه داده‌پردازی بانک پارسیان بوده و خدمات خود را تحت نظارت مستقیم شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، شاپرک و بانک مرکزی ارائه می‌دهد. بدیهی است که برخورداری از امکانات گسترده، شرایط آسان و امنیت قابل توجه، حاصل چنین همکاری گسترده‌ای است.


آشنایی با سرویس پرداخت قبوض آنلاین اپلیکیشن تاپ


با اپلیکیشن تاپ، استعلام و پرداخت قبوض آب، برق، گاز، تلفن ثابت، تلفن همراه و سایر قبوض خدماتی امکان‌پذیر است. استفاده از روش‌های امن و آسان پرداخت الکترونیکی قبوض به شکل قابل توجهی از اتلاف وقت، انرژی و هزینه‌های جاری جلوگیری می‌کند. برای بهره‌مندی از سامانه مدیریت قبوض تاپ کافی است تنها یک بار، قبض‌ها را با نام دلخواه تعریف کرد. پس از آن، هر بار می‌توان مبالغ قبض مورد نظر را استعلام و پرداخت کرد.


راهنمای استفاده از پرداخت قبوض اپلیکیشن تاپ


اپلیکیشن تاپ را برای سیستم عامل اندرید می‌توان از طریق گوگل پلی، کافه بازار و همچنین امکان دانلود برای سیستم عامل IOS و اندرید از طریق سایت تاپ وجود دارد. همچنین با مراجعه به سایت می‌توان تازه‌ترین نسخه تاپ را تهیه یا به‌روزرسانی کرد. به علاوه، افراد با مراجعه به وب‌سایت می‌توانند به راهنمای کامل استفاده از هر یک از خدمات دسترسی داشته باشند.

پس از دانلود اپلیکیشن، با ورود، آیکون‌های گوناگونی ظاهر می‌شوند که هر یک به سرویس خاصی اشاره می‌کنند. حالا، برای بهره‌مندی از خدمات قبوض باید آیکون قبض را انتخاب کرد. با انجام هر تراکنش در هر روز، کاربر به طور خودکار در قرعه‌کشی‌های روزانه تاپ شرکت خواهد کرد. بنابراین، کافی است همه پرداخت‌های روزمره را از این طریق انجام داده و احتمال برنده شدن را افزایش داد. با مراجعه به بخش باشگاه مشتریان نیز می‌توان به اسامی برندگان دسترسی داشت.


سخن آخر


استفاده از روش‌های پرداخت قبوض آنلاین به شکل قابل توجهی در کاهش مصرف انرژی و بهبود شرایط محیط زیستی تاثیرگذار است. از طرف دیگر، به‌کارگیری این شیوه‌ها کمک می‌کند تا وقت خود را به بهترین شکلی مدیریت کرده و از اتلاف آن جلوگیری کرد. ناگفته پیدا است که زمان و محیط زیست، هر دو از بزرگ‌ترین سرمایه‌های بشر به حساب می‌آیند. پس شاید به جرات بتوان گفت، اپلیکیشن تاپ حافظ مهم‌ترین سرمایه‌های شماست!

منبع روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.