راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کاندیداهای سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران اعلام شد

جلسه دو روزه شورای داوری سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در ۲۸ و ۲۹ دی ۹۹ به‌صورت آنلاین برگزار شد و با مشخص‌شدن کاندیداهای سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی جشنواره، در مرحله اول داوری از یک‌سو به پیشنهاد داوران عمومی ۱۵۹ اثر از داوری خارج و از سوی دیگر ۵۹۳ اثر به دلیل دارا نبودن حدنصاب (۲۵ درصد رأی مثبت) حذف شدند. در مرحله دوم داوری که توسط شورای داوری سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران صورت گرفت نیز گروه‌های بازی‌های آنلاین ایرانی (تحت وب)، بازی‌های ورزشی و وبگاه‌های شخصی به دلیل عدم رسیدن به حدنصاب از گردونه رقابت حذف شدند. همچنین در بخش اپلیکیشن‌ها نیز دسته انقلاب اسلامی به دلیل کافی نبودن تعداد آثار از رأی‌گیری حذف شد.

از میان ۱۲ اثر برتر هر گروه هر۵ اثر توسط اعضای شورای داوری انتخاب شد و به مرحله سوم داوری راه یافت. پنل مرحله سوم داوری از سوم بهمن ۹۹ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و تمام داوران مرحله اول می‌توانند بین این ۵ اثر یک اثر را به‌عنوان بهترین اثر انتخاب کنند.

قابل‌ذکر است که در نهایت در ۱ اسفند ۱۳۹۹ در هر گروه یک برنده به‌عنوان بهترین سایت یا بهترین اپلیکیشن معرفی خواهد شد. اسامی کاندیداهای سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به تفکیک گروه در این نشانی قابل مشاهده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.