پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
دارا در 6 عنوان شغلی دعوت به همکاری میکند
شرکت توسعه سامانههای هوشمند بلوط با نام تجاری «دارا» از طریق بانک ملی ایران راهکار نوآورانهای را جهت افزایش سطح رفاه افراد جامعه و بهرهمندی آنها از اعتبار کمبهره خرید ارائه کرده است. کارمندان سازمانهایی که در این طرح مشارکت کردهاند میتوانند بدون مراجعه به بانک و تشکیل پرونده کاربر دارا شده و از خدمات این سامانه بهرهمند شوند.
دارا در راستای توسعه فعالیتها و تکمیل سرمایه انسانی خود که تاکنون 50 نفر در آن مشغول فعالیت هستند، در عناوین شغلی زیر دعوت به همکاری میکند:
مدیر بازاریابی
- برنامهریزی طرحهای تحقیقات بازار در لایه شناسایی رقبا، ارزیابی قدرت برند در بازارهای مختلف، ارزیابی آمادگی بازار، طرحریزی پروژههای رضایت سنجی از لایههای غیرکاربری
- مدیریت اجرای پروژههای تحقیقات بازار
- مدیریت ارائه گزارشهای تحقیقات بازار
- برنامهریزی بازاریابی در لایههای مختلف ارتباطی سازمان، کاربران، پذیرندگان، بانکها
- مدیریت اجرا پروژههای تبلیغاتی
- مدیریت اجرای پروژههای بازاریابی دیجیتال
- مدیریت اجرای پروژههای رویدادها و روابط عمومی
- هماهنگی جهت تأمین منابع واحد اعم از سختافزار، نرمافزار و منابع انسانی
- ارائه گزارشهای مدیریتی به معاون بازاریابی و تجربه مشتری
کارشناس بازاریابی
- اجرای پروژههای تحقیقات بازار
- همکاری در تدوین و اجرای برنامه بازاریابی
- همکاری در ارتباط با آژانسهای و پیمانکاران تبلیغاتی
- همکاری در توسعه محصولات جدید
- مدیریت پروژههای درون واحدی
- ارزیابی و تحلیل گزارشهای فروش
کارشناس تحقیق و توسعه
- فردی آشنا با مبانی نظام پرداخت و نهادهای مالی از قبیل بانکها و استارتآپهای حوزه مالی
- ترجیحاً با پیشینه اقتصادی-مالی و آشنایی با صورتهای مالی
- علاقهمند به تحقیق و فعالیت در زمینه تحقیق و توسعه
- مسلط به زبان انگلیسی (مطالعه و درک مطلب و ترجمه)
- توانایی تولید گزارشهای تحقیقی در فرمتهای مختلف (پرزنتیشین یا گزارشهای مکتوب)
کارشناس ارشد حسابداری
- مسلط به عملیات بانکی، خریدوفروش اعتبارا و قوانین حوزه مالی و بانکداری
- مسئولیتپذیر، دقیق و متعهد
- ۴ سال سابقه کاری در حسابداری
مدیر خدمات مشتریان
- آشنایی با نرمافزار جیرا
- توانمند در نرمافزارهای مایکروسافت (Excel، Powerpoint، World)
- توانایی رهبری تیم
- توانایی گزارشدهی از فعالیتهای تیم خدمات مشتریان
- توانمند در برقراری ارتباط موثر
- توانایی پاسخگویی به شکایات و مدیریت کال سنتر
- مسلط به فرآیندهای خدمات مشتریان
- توانمند در طراحی و بهبود فرآیندهای مرتبط با واحد خدمات مشتریان
- پیگیر، منظم، دقيق و مسئولیتپذیر
- حداقل دو سال سابقه مدیریتی در سمت مدير خدمات مشتریان
کارشناس توسعه کسبوکار
- توانایی کار با نرمافزارهای مایکروسافت (excel، powerpoint، world)
- توانایی حل مسئله و تحلیل
- پیگیر، منظم و مسئولیتپذیر
- تسلط نسبی بر زبان انگلیسی (توانایی خواندن و فهم متن)
- توانایی پرزنت و ارائه گزارشها
- پروپوزال نویسی
- علاقهمند به یادگیری و کار تیمی
- علاقهمند به حوزههای مالی و خدمات آنلاین
علاقهمندان میتوانند رزومه خود را با درج عنوان شغلی در Subject به ایمیل hr@daracredit.com ارسال کنند.