راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دارا در 6 عنوان شغلی دعوت به همکاری می‌کند

شرکت توسعه سامانه‌های هوشمند بلوط با نام تجاری «دارا» از طریق بانک ملی ایران راهکار نوآورانه‌ای را جهت افزایش سطح رفاه افراد جامعه و بهره‌مندی آنها از اعتبار کم‌بهره خرید ارائه کرده است. کارمندان سازمان‌هایی که در این طرح مشارکت کرده‌اند می‌توانند بدون مراجعه به بانک و تشکیل پرونده کاربر دارا شده و از خدمات این سامانه بهره‌مند شوند.

دارا در راستای توسعه فعالیت‌ها و تکمیل سرمایه انسانی خود که تاکنون 50 نفر در آن مشغول فعالیت هستند، در عناوین شغلی زیر دعوت به همکاری می‌کند:


مدیر بازاریابی


  • برنامه‌ریزی طرح‌های تحقیقات بازار در لایه شناسایی رقبا، ارزیابی قدرت برند در بازارهای مختلف، ارزیابی آمادگی بازار، طرح‌ریزی پروژه‌های رضایت سنجی از لایه‌های غیرکاربری
  • مدیریت اجرای پروژه‌های تحقیقات بازار
  • مدیریت ارائه گزارش‌های تحقیقات بازار
  • برنامه‌ریزی بازاریابی در لایه‌های مختلف ارتباطی سازمان، کاربران، پذیرندگان، بانک‌ها
  • مدیریت اجرا پروژه‌های تبلیغاتی
  • مدیریت اجرای پروژه‌های بازاریابی دیجیتال
  • مدیریت اجرای پروژه‌های رویدادها و روابط عمومی
  • هماهنگی جهت تأمین منابع واحد اعم از سخت‌افزار، نرم‌افزار و منابع انسانی
  • ارائه گزارش‌های مدیریتی به معاون بازاریابی و تجربه مشتری

کارشناس بازاریابی


  • اجرای پروژه‌های تحقیقات بازار
  • همکاری در تدوین و اجرای برنامه بازاریابی
  • همکاری در ارتباط با آژانس‌های و پیمانکاران تبلیغاتی
  • همکاری در توسعه محصولات جدید
  • مدیریت پروژه‌های درون واحدی
  • ارزیابی و تحلیل گزارش‌های فروش

کارشناس تحقیق و توسعه


  •  فردی آشنا با مبانی نظام پرداخت و نهادهای مالی از قبیل بانک‌ها و استارت‌آپ‌های حوزه مالی
  • ترجیحاً با پیشینه اقتصادی-مالی و آشنایی با صورت‌های مالی
  • علاقه‌مند به تحقیق و فعالیت در زمینه تحقیق و توسعه
  • مسلط به زبان انگلیسی (مطالعه و درک مطلب و ترجمه)
  • توانایی تولید گزارش‌های تحقیقی در فرمت‌های مختلف (پرزنتیشین یا گزارش‌های مکتوب)

کارشناس ارشد حسابداری


  • مسلط به عملیات بانکی، خریدوفروش اعتبارا و قوانین حوزه مالی و بانکداری
  • مسئولیت‌پذیر، دقیق و متعهد
  • ۴ سال سابقه کاری در حسابداری

مدیر خدمات مشتریان


  • آشنایی با نرم‌افزار جیرا
  • توانمند در نرم‌افزارهای مایکروسافت (Excel، Powerpoint، World)
  • توانایی رهبری تیم
  • توانایی گزارش‌دهی از فعالیت‌های تیم خدمات مشتریان
  • توانمند در برقراری ارتباط موثر
  • توانایی پاسخگویی به شکایات و مدیریت کال سنتر
  • مسلط به فرآیندهای خدمات مشتریان
  • توانمند در طراحی و بهبود فرآیندهای مرتبط با واحد خدمات مشتریان
  • پیگیر، منظم، دقيق و مسئولیت‌پذیر
  • حداقل دو سال سابقه مدیریتی در سمت مدير خدمات مشتریان

کارشناس توسعه کسب‌وکار


  • توانایی کار با نرم‌افزارهای مایکروسافت (excel، powerpoint، world)
  • توانایی حل مسئله و تحلیل
  • پیگیر، منظم و مسئولیت‌پذیر
  • تسلط نسبی بر زبان انگلیسی (توانایی خواندن و فهم متن)
  • توانایی پرزنت و ارائه گزارش‌ها
  • پروپوزال نویسی
  • علاقه‌مند به یادگیری و کار تیمی
  • علاقه‌مند به حوزه‌های مالی و خدمات آنلاین

علاقه‌مندان می‌توانند رزومه خود را با درج عنوان شغلی در Subject به ایمیل hr@daracredit.com ارسال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.