راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بیشترین و کمترین خرید اینترنتی را کدام استان‌ها دارند؟

بر اساس اطلاعات به دست آمده از شرکت پست جمهوری اسلامی ایران استان تهران بیشترین و خراسان جنوبی کمترین آمار ثبت و سفارش اینترنتی را از طریق این شرکت به خود اختصاص داده‌اند.

تهرانی‌ها، پرچمدار خرید اینترنتی کشور

فرهاد محمدی مسئول سرویس خرید و فروش اینترنتی شرکت پست اظهار داشت: هم اکنون بیشترین آمار خرید و فروش اینترنتی توسط شرکت پست در استان تهران انجام می‌گیرد چرا که این استان نسبت به سایر استان‌ها از زیرساخت‌های بهتری جهت استفاده از اینترنت برای مشتریان وجود دارد. وی افزود: خراسان جنوبی،‌ شمالی و ایلام نیز کمترین آمار ثبت سفارش اینترنتی را به خود اختصاص داده‌اند.

وی با اشاره به استان خراسان جنوبی که در سال گذشته دارای کمترین میزان ثبت و سفارش‌های اینترنتی بوده است،‌ تصریح کرد: در سال 91 تنها 22 هزار ثبت و سفارش اینترنتی در این استان انجام شده است.

.

اعتماد، اعتماد و باز هم اعتماد

مسئول سرویس خرید و فروش اینترنتی شرکت پست با اشاره به بی اعتمادی مشتریان در استان‌های جنوبی کشور به خریدوفروش اینترنتی گفت: ‌متاسفانه به دلیل نبود اعتماد لازم در میان مردم،‌ مشتریان رغبتی به استفاده از خدمات اینترنتی ندارند،‌ که در این میان مسولان و نهادهای مربوطه باید به حل این موضوع در کشور بپردازند چرا که هم اکنون در کشورهای توسعه یافته بیشتر تراکنش‌های مالی بر اساس بانکداری الکترونیکی انجام می‌شود.

منبع: آی‌تی آنالیز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.