راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ابراهیم مقدم: بانکداری الکترونیک، هدف بانک ایران زمین

محمد ابراهیم مقدم، مدیر عامل بانک ایران زمین در پیامی به تشریح اصول و اهداف این بانک پرداخت. وی همچنین با اشاره به تبدیل موسسه مالی و اعتباری ‌مولی‌الموحدین به بانک‌ایران‌زمین آن را موضوعی با اهمیت و آزمونی سخت برای بانک برشمرد.

.

ارزیابی نیاز مشتری پیش‌زمینه خدمات متمایز

وی در پیام خود تاکید کرد که بانک‌ایران‌زمین از زمان آغاز فعالیت خود تا کنون تلاش نموده است با توجه به اصل مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع، اخلاق‌گرایی، گزینش و انتصاب کادری شایسته و مجرب در امور بانکی، تحقیق و ارزیابی نیازهای مشتریان و جامعه امروزی بتواند خدماتی نو و متمایز درخور مشتریان ارزشمند خود ارائه نماید.

.

بانکداری الکترونیک، هدف بانک ایران زمین

مدیر عامل بانک ایران زمین تسریع در ارائه خدمات متنوع بانکی به مشتریان، احترام و ایجاد ارتباط صمیمانه دوسویه با آنان، ترویج و ارائه خدمات مناسب بانکداری الکترونیک، همکاری در ارتقائ بخش تولید و سایر بخش‌های اقتصادی کشور و در نتیجه ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای جوانان ایران زمین را به عنوان اهداف اساسی بانک‌ ایران‌زمین از آغاز تا به امروز ذکر کرد.

 منبع: بانک ایران زمین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.