راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تکنولوژی پرداخت در خدمت خرده‌فروشی / مزایای صندوق فروشگاهی اندرویدی چیست؟

امروزه تمام خرده فروشان سعی دارند تا جایی که می‌توانند از فناوری برای بهبود وضعیت کسب‌وکار خود و به‌دست‌آوردن سود بیشتر استفاده کنند. یکی ابزارهایی که امروزه می‌توان آن را در بیشتر سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های بزرگ پیدا کرد، صندوق‌های فروشگاهی است؛ صندوق‌هایی که هم حساب‌و‌کتاب کسب‌وکار را راحت‌تر خواهند کرد و هم کمک می‌کنند تا دید کامل‌تری نسبت به فروش محصولات خود داشته باشید.


استفاده آسان و کاهش خطای انسانی


وقتی‌که تعداد فروش زیاد می‌شود، علاوه بر سودی که به آن کسب‌وکار می‌رسد، چالش‌های تازه‌ای هم سر راه آن قرار خواهد گرفت. یکی از این چالش‌ها، محاسبه میزان کالا‌های فروخته شده و سودی است که در نهایت به ما رسیده، با استفاده از این نرم‌افزارها نه تنها دیگر نیازی به کارمندهای به‌خصوص برای انجام کارهای مالی نخواهد بود بلکه مدیر کسب‌وکار می‌تواند خیلی آسان به تعداد زیادی پارامتر فروش دسترسی داشته باشد که به او در مورد گرفتن تصمیمات بهتر کمک خواهند کرد.

تمامی این صندوق‌ها دارای یک نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی هم هستند که برای برخی نیازهای مجموعه از قبیل ثبت خریدوفروش (که به‌صورت روزانه انجام می‌گیرد)، ثبت هزینه‌ها و کنترل موجودی‌های انبار فروشگاه، مورداستفاده قرار می‌گیرند. البته نباید از استفاده بسیار آسان از این صندوق‌ها هم غافل شد. باتوجه‌به این‌که این صندوق‌های فروشگاهی به سیستم‌عامل اندروید مجهز هستند، کار با آن‌ها بسیار آسان خواهد بود و چه خودتان و چه کارمندان شما می‌توانند در مدت‌زمان کوتاهی نحوه کار با آن را یاد بگیرند.

مهم‌تر از همه باید این نکته را در نظر داشت که در بسیاری از زمان‌ها فروشگاه‌ها شلوغ هستند و مشتری‌های زیادی در صف ایستاده‌اند. در چنین شرایطی نیاز است تا به شکل دقیق به حساب‌ها رسیدگی شده تا از رخ‌دادن هر اشتباهی که ممکن است برای مجموعه دردسرساز شود، جلوگیری به عمل آید. 

باید در نظر گرفت که ما در عصر دیتا هستیم و بیشتر از هر زمان دیگری به تحلیل اطلاعات برای داشتن یک کسب‌وکار برتر و موفق نیاز است. صندوق‌های فروشگاهی بر پایه رایانش ابری طراحی شده‌اند و در نتیجه یک ابزار مهم و دقیق برای ثبت اطلاعات فروش و تراکنش‌های روزانه به‌حساب می‌آید. شما با استفاده از این صندوق‌ها می‌توانید به تاریخچه تراکنش‌ها و فروش‌های کسب‌وکار خود دسترسی داشته باشید. به همین دلیل هم در صورت ایجاد مشکلی در امور مالی، می‌توانید نسبت به رفع آن اقدام کنید.


صرفه‌جویی در هزینه و پرداخت آسان


با استفاده از صندوق‌های فروشگاهی اندرویدی می‌توانید این امکان را برای مشتریان خود فراهم کنید تا با استفاده از صفحه‌نمایش لمسی نسبت به پرداخت سریع و آسان اقدام کنند. البته باید این نکته را هم در نظر بگیرید که با استفاده از اپلیکیشن شاپ و شاپ بیز این امکان فراهم است تا شرایط را طوری برای مشتری فراهم کنید تا بدون دخالت دست و با استفاده از تلفن همراه نسبت به پرداخت هزینه خرید خود اقدام کنند.

مدیریت کارکنان یکی دیگر از مزایای مهم استفاده از صندوق‌های فروشگاهی اندرویدی است. می‌توان با بررسی روند فروش، معیار و عملکرد هریک از کارکنان را بررسی کرد. همچنین با استفاده از این صندوق‌های فروشگاهی، تمام اطلاعات ورودی فروشگاه آرشیو خواهند شد و در نتیجه صاحبان کسب‌وکارها همیشه به این اطلاعات دسترسی خواهند داشت و مطمئن هستند که این اطلاعات همیشه در جای امنی نگه‌داری خواهید داشت. 

در ضمن این نکته را هم باید در نظر گرفت که با نصب صندوق فروشگاهی اندرویدی شاپ می‌توان همزمان سایر نرم‌افزارهای اندرویدی مورد نیاز را روی آن نصب کرد. در ضمن با استفاده از صندوق فروشگاهی شاپ به نرم‌افزار شاپ بیز هم دسترسی وجود دارد که با استفاده از آن هم می‌توان مشتریان جدیدی برای محصولات خود پیدا کرده و هم به صورت آنلاین به اطلاعات فروشگاه دسترسی داشت.

منبع روابط عمومی شرکت شاپ
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.