راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

وبینار «اصول مالی و مالیاتی استارت‌آپ‌ها» برگزار می‌شود / چطور ساختار مالی برای کسب‌وکار خود داشته باشیم؟

در تمام کسب‌وکارهای موفق تجربه رشد از همه زاویا مهم بوده است. استارت‌آپ‌های خرده فروشی، حمل‌و‌نقل، فروش بلیت، مشاوره سلامت، فین‌تک و … برای تمام فرایندهای خود آگاهی لازم را کسب کرده‌اند تا نتیجه‌ای مطلوب در بازار هدف خود و ساختار شرکت خود داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی حسابیمو، حالا جایگاه استارت‌آپ‌ها در ایران در مرحله‌ای است که بلوغ آن هرروز بیشتر می‌شود. ایده‌ها سرمایه جذب می‌کنند و دانشگاه‌ها برای شتاب‌دهی ایده‌ها در تلاشند. این اکوسیستم همیشه توانسته اخبار مثبتی در فضای کسب‌وکار ایران و جهان داشته باشد. حالا استارت‌آپ‌های ایرانی که حاصل تلاش جوانان هستند در حال جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی هستند و مسیر رسمی شدن را طی می‌کنند.

در این حین ساختار مالی و مالیاتی هر کسب‌وکار می‌تواند قلب آن را بهبود دهد یا آن را متوقف کند. زیرا تمام قوانین و مراحل مهم باید طی شوند تا کسب‌وکار اجازه فعالیت داشته باشد. آگاهی از حوزه حسابداری، بیمه و مالیات یک معیار تعیین‌کننده در سرعت رشد شماست. گاهی نیز ایده در بازار خود به هدف رسیده و بعد از مدتی مجبور توقف فعالیت یا برچیدن کسب‌وکار خود می شود چرا که مراحل مالی و قانونی خود را به درستی طی نکرده است.

وبینار «اصول مالی و مالیاتی استارت‌آپ‌ها» در سه ساعت برگزار می‌شود و به مدیران و افراد حاضر در اکوسیستم استارت‌آپی کمک می‌کند تا مسیر مالی و حقوقی را بهتر بشناسند. شرکت در این وبینار می تواند پاسخ سوالات زیر را روشن کند:

  • استارت‌آپ چه تعریفی دارد؟
  • استارت‌آپ چه ساختاری دارد و چه فرایندی را طی می‌کند؟
  • یک کسب‌وکار نوپا چه ساختاری از نظر مالی دارد؟
  • تکالیف مالی و مالیاتی یک کسب‌وکار نوپا چیست؟
  • آیا سیستم حسابداری و مالی به کمک سرمایه‌پذیری می‌آید؟
  • انوع جذب سرمایه و ساختار سهام
  • تراکنش‌ها در سیستم حسابداری

وبینار «اصول مالی و مالیاتی استارت‌آپ‌ها» در سه روز متوالی از سوم دی ماه الی پنجم دی ماه ساعت ۱۶ توسظ فاطمه رئوف، مدرس و مشاور مالی و امیر نوروزی، توسعه‌دهنده کسب‌وکار تدریس خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند با کد تخفیف 30 درصدی Way2Pay از طریق این لینک در وبینار شرکت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.