راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پنجمین رویداد یلدای کارآفرینان استارت‌آپی ایران «آنلاین» برگزار می‌شود

یلدای کارآفرینان استارت‌آپی رویدادی است که هرسال در آستانه شب یلدا برگزار می‌شود. در این همایش مدیران استارت‌آپ‌های بزرگ و کوچک، صندوق‌های خطرپذیر، شتاب‌دهنده‌ها، فضاهای کار اشتراکی، استارت‌آپ‌استودیوها و فعالان استارت‌آپی گرد هم می‌آیند تا وضعیت اکوسیستم استارت‌آپی ایران را در سالی که گذشت ارزیابی و افق‌های سال بعد را ترسیم کنند. در این گردهمایی که توسط هفته‌نامه «شنبه» برگزار می‌شود، میهمانانی از سازمان‌های دولتی و حاکمیتی، مدیران اتحادیه‌ها، سرمایه‌گذاران سنتی و علاقه‌مندان به این حوزه نیز حضور دارند.

یلدای کارآفرینان استارت‌آپی ایران که از سال ۹۵ هرساله نزدیک به شب یلدا برگزار می‌شود و فعالان استارت‌آپی در این گردهمایی به‌صورت حضوری و رودررو باهم صحبت می‌کنند باتوجه‌به شرایط سخت شیوع ویروس کرونا این تصمیم گرفته شد تا این بار فعالان این حوزه به‌صورت مجازی با یکدیگر صحبت کنند.

برخی از سخنرانان پنجمین همایش یلدای کارآفرینان استار‌ت‌آپی از این قرار است: محدجواد شکوری‌مقدم بنیانگذار آپارات و فیلیمو، مجید حسینی‌نژاد بنیانگذار علی‌بابا، میلاد منشی‌پور هم‌بنیانگذار و مدیرعامل تپسی، حمید و سعید محمدی هم‌بنیانگذاران دیجی‌کالا، امیر ناظمی رئیس سازمان فناوری و اطلاعات ایران، مجید دهبیدی‌پور رئیس پارک‌علمی و فناوری شریف، شهاب جوانمردی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری فناپ، علی فیاض‌بخش مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سرآوا‌پارس، رضا باقری رئیس هیات مدیره اسمارت‌آپ ونچرز، فریدون کورنگی بنیانگذار شتاب‌دهنده مپس، حامد ساجدی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری شناسا، نازنین دانشور بنیانگذار تخفیفان، علی ناظمی معاون سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، علی سمر مدیرعامل سگمنتینو و… .

پنجمین یلدای کارآفرینان استارت‌آ‌پی ‌ایران، در روزهای ۲۶ و ۲۷ آذرماه ۱۳۹۹ از ساعت ۱۹ تا ۲۳ و به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود. طول مدت برنامه در هر روز ۴ ساعت است و محتوای آن شامل بررسی روندهای مهم استارت‌آپی ایران و دنیا، تامین منابع مالی برای استارت‌آپ‌ها، آینده اقتصاد دیجیتال و سخنرانی‌های انگیزشی خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.