راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برگزاری همایش کارت و پرداخت خاورمیانه با حمایت و حضور شرکت جی‌اس‌اس

همایش کارت و پرداخت خاورمیانه ۱۴ و ۱۵ ماه می ۲۰۱۳ در دبی برگزار خواهد شد و شرکت جی اس اس (گرایش تازه کیش) به عنوان یکی از حامیان این همایش به عنوان یکی از نماینده‌های ایران به معرفی محصولات و راه حل‌های نوین خود در صنعت بانکداری الکترونیک خواهد پرداخت.

gss-middle-titr-way2pay-92-02-16

چهاردهمین همایش کارت و پرداخت خاورمیانه بزرگترین رویداد در حوزه پرداخت در خاورمیانه است که در ۱۴ و ۱۵ ماه می ۲۰۱۳ در دبی برگزار خواهد شد. هدف اصلی این همایش، نوآوری و آموزش شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ صنایع پرداخت است. درکنار نمایشگاه، جلسات فشرده‌ای نیز در 2 روز برگزار خواهد شد؛ در همین راستا کنفرانس‌هایی درباره تجارت همراه، کارت و پرداخت ارائه می‌شود.

gss-room-middle-east-way2pay-92-02-17

شرکت جی اس اس مطابق رسم سال‌های گذشته به عنوان حامی ویژه نمایشگاه Cards & Payment پذیرای شرکت کنندگان در مرکز نمایشگاه‌های دوبی خواهد بود. این گردهمایی مناسب‌ترین مکان برای آشنایی با آخرین نوآوری‌ها در زمینه پرداخت الکترونیک، کارت‌های هوشمند، دولت الکترونیک و سایر تکنولوژی‌های مرتبط با بانک می‌باشد که هر سال 4000 بازدید کننده را به خود جذب می‌کند.

gss-place-way2pay-92-02-17

علاوه بر GSS شرکت‌های بزرگ دیگری از جمله Gemalto به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تراشه‌های کدگذاری، کمپانی‌های Ingenico و HPS ارائه دهنده‌های راه حل‌های پرداخت، BPS ارائه دهنده راه حل‌های پرد اخت الکترونیک، Collis از بزرگ‌ترین شرکت‌های عرضه کننده راه حل‌های امن پرداخت، در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

این نمایشگاه که هر سال بهتر از سال گذشته و با حضور شرکت‌های معتبرتری برپا می‌گردد، مهم‌ترین نمایشگاه بین المللی منطقه خلیج فارس در زمینه بانک و پرداخت می‌باشد و در ابتدای راه با تاکید بر کارت کار خود را آغاز کرد اما امروز تعداد زیادی از فعالان بانک و پرداخت را در خود جای داده است. حضور شرکت‌های ایرانی در این نمایشگاه برای عرضه محصولات خود در سالهای اخیر رو به افزایش بوده و همچنین بانکداران ایرانی برای آشنایی با فن آوری‌های نوین در عرصه نرم افزار و سخت افزار هر ساله در این نمایشگاه حاضر می‌شوند. حضور و فعالیت شرکت‌های ایرانی حتی در سطح حامی نمایشگاه مایه افتخار صنعت بانکداری این مرز و بوم است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.