راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رویداد آنلاین «تبلیغات در بازار» با هدف معرفی سه ابزار تبلیغاتی، برگزار می‌شود

بازار با هدف تشریح ویژگی‌ها و امکانات بازار در بخش تبلیغات برای توسعه‌دهندگان و کسب‌وکارها، روز چهارم دی‌ماه، رویداد تبلیغات در بازار را برگزار می‌کند. 

به گزارش راه پرداخت، در رویداد آنلاین «تبلیغات در بازار» که چهارم دی‌ماه برگزار می‌شود مدیران محصول و مدیر کسب‌وکار بخش ویدئوی بازار از مسیر پیشرفت و امکانات «تبلیغات در جستجو» و «تبلیغات در ویدئوی بازار» خواهند گفت و همچنین ابزار جدید تبلیغاتی بازار به نام «تبلیغات در گشت‌وگذار» را رونمایی می‌کنند. 

بازار از همه فعالان حوزه تبلیغات و بازاریابی برای ثبت‌نام در این رویداد دعوت می‌کند. برای ثبت‌نام در این رویداد می‌توانید از طریق لینک رویداد اقدام کنید.

عباس اسپید، مدیر توسعه کسب‌وکار بازار، اظهار امیدواری کرد:‌ «که در رویداد پیش‌رو توسعه‌دهندگان و کسب‌وکارها به‌عنوان شرکای تجاری ما از امکانات جدید تبلیغات در جستجو و همچنین تبلیغات در بخش ویدئو بازار باخبر شوند و از طرف دیگر با امکان جدید تبلیغات در گشت‌وگذار بازار آشنایی پیدا کنند.»

عبدالناصر اهل‌ایرف، مدیر محصول تبلیغات ویدئو، نیز در مورد بخش ویدئو و تبلیغات در ویدئو بازار می‌گوید: «توسعه بخش ویدئو مسیر دوساله‌ای را با ارائه محتوا با کیفیت و به‌روز و فاخر پیموده است و حالا کاربران بی‌شماری جذب شده که توسعه دهندگان و مدیران کسب‌وکارها می‌توانند از طریق بخش محصول تبلیغات ویدئو، محصولات خودشان را به آن‌ها معرفی کنند.»

او ارزش موجود در این بخش را در شیوه‌ای که پیاده شده می‌داند و می‌افزاید: «در بخش تبلیغات ویدیو بازار سرویس‌گیرندگان می‌توانند هدف‌گذاری بر اساس کاربر، محتوا و رفتار کاربر داشته باشند. ما در بازار در تلاشیم تا بر اساس تکنولوژی ها و تحلیل داده  افزایش کیفیت و اثر گذاری تبلیغات را به استفاده کنندگان بدهیم.»

 ثبت نام در رویداد آنلاین «تبلیغات در بازار» در این لینک صورت می‌گیرد. این دومین رویدادی است که بازار در مورد امکانات تبلیغات در بازار برگزار می‌کند. در رویداد قبلی ویژگی‌های مختلفی « تبلیغات در جستجو» برای شرکت‌کنندگان تشریح شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.