راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کاهش خطای تراکنش بانکی با نرم‌افزارهای ایرانی

محمدرضا جمالی، مدیرعامل مدیرعامل شرکت نبض‌افزار، گفت: « تمرکز فعالیت‌های این شرکت در حوزه نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای بانکی و مالی می‌باشد، نرم‌افزار پایش و تحلیل خودپردازها یکی از محصولات فناورانه در حوزه نرم‌افزارهای بانکی است که از سوی این شرکت تولید شده است که از طریق این نرم‌افزار توانمندی مشاهده آنلاین خرابی خودپردازها فراهم می‌شود.»

گروهی از محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان با ارائه نرم‌افزارهای مربوط به تراکنش‌های مالی آنلاین بانک‌ها، موجب کاهش خطای شبکه بانکی و رسیدن تعداد خطاها از سطح ۵ تراکنش یک خطا به ۱۲۰ تراکنش یک خطا شده‌اند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا جمالی، مدیرعامل شرکت نبض‌افزار، گفت: « تمرکز فعالیت‌های این شرکت در حوزه نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای بانکی و مالی می‌باشد، نرم‌افزار پایش و تحلیل خودپردازها یکی از محصولات فناورانه در حوزه نرم‌افزارهای بانکی است که از سوی این شرکت تولید شده است که از طریق این نرم‌افزار توانمندی مشاهده آنلاین خرابی خودپردازها فراهم می‌شود.»

او دسترسی آسان و محیط کاربری تعاملی را از ویژگی‌های این نرم‌افزار دانست و بیان کرد: «این نرم‌افزار، امکان ارائه سوابق فعالیتی استفاده از نرم‌افزار، امکان تحلیل در بازه‌های ماهانه، سالانه و چندساله را فراهم می‌آورد.»

مدیرعامل این شرکت، نرم‌افزار تحلیل پایانه فروش را از دیگر محصولات این شرکت معرفی کرد که در جمع‌آوری اطلاعات نحوه توزیع پول در شبکه پایانه‌های فروش یک بانک، محدوده‌هایی که می‌توان خودپردازها را با بازدهی بالا نصب کرد و همچنین دریافتی اطلاعات درباره مناطقی که پایانه‌ها بازدهی اندکی دارند، کارایی قابل‌توجهی دارد. او از ویژگی‌های این نرم‌افزار قابلیت ارائه پرشتاب و ترکیبی اطلاعات، تحلیل و مشاهده این داده‌ها بر بستر نرم‌افزار عنوان کرد و یادآور شد: «این نرم‌افزار می‌تواند به مدیران و کارشناسان فناوری اطلاعات در ایجاد تعامل با مشتریان و ایجاد شناخت تازه از اثربخشی پایانه‌های فروش خود همراهی کند.»

جمالی ادامه داد:‌ « نرم‌افزار ما اطلاعات مربوط به کلیه عملیات بانکی ثبت شده در سامانه متمرکز بانک را تحلیل می‌کند و می‌تواند تمامی تراکنش‌های بانکی را به‌دلخواه کاربر و بر مبنای فیلترهای گوناگون تحلیل کند و به نمایش بگذارد.»

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی معاونت علمی ریاست‌جمهوری، جمالی با بیان این‌که ما توانستیم با اندازه‌گیری شاخص‌های کیفی وضعیت کیفیت سرویس را در بسیاری از بانک‌ها و شرکت‌های پرداخت بهبود دهیم، خاطرنشان کرد: «این امر منجر به کاهش خطای شبکه و رسیدن آن از سطح ۵ تراکنش یک خطا به ۱۲۰ تراکنش یک خطا شده است.»

منبع ایسنا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.