راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت ایمنتا به دنبال بازارهای جدید در حوزه اینشورتک

شرکت ایمنتا با جذب سرمایه از شرکت بهارآوران نسترن که در زمینه کشاورزی فعالیت می‌کند، قصد دارد بازارهای جدیدی در حوزه اینشورتک ایجاد کند.

با گسترش روزافزون تکنولوژی و ظهور خدمات گوناگون در حوزه فین‌تک و همچنین قابلیت سودآوری بالا، سرمایه‌گذاری در شاخه‌های زیرمجموعه فین‌تک، بخصوص بازار اینشورتک به طور قابل ملاحظه‌ای گسترش پیدا کرده است.

به گزارش روابط عمومی ایمنتا، در حال حاضر بازار بیمه و اینشورتک به‌سرعت رو به گسترش است و سالانه نقدینگی بالایی به این صنعت وارد می‌شود که با دقت و به‌کاربردن تکنیک‌های صحیح و ایجاد ارزش، می‌توان به سهم مناسبی از این بازار دست پیدا کرد؛ به همین دلیل ورود سرمایه‌گذاران به این حوزه‌ها شدت بیشتری گرفته است.

در همین زمینه شرکت ایمنتا یکی از قدیمی‌ترین فعالان حوزه اینشورتک در کشور محسوب می‌شود که توانسته کارنامه قابل قبولی طی سال‌های فعالیت خود به‌جای بگذارد. این شرکت برای پیشبرد بخشی از اهداف و همچنین گسترش فعالیت‌های خود در حوزه اینشورتک اقدام به جذب سرمایه‌گذار کرده است.

بدین منظور شرکت ایمنتا با جذب سرمایه از شرکت بهارآوران نسترن که در زمینه کشاورزی فعالیت می‌کند، قصد دارد بازارهای جدیدی در حوزه اینشورتک ایجاد کند. همچنین شرکت بهارآوران نسترن نیز باتوجه‌به جذابیت‌های فین‌تک و سودآوری این بخش با درنظرگرفتن سابقه ایمنتا در این حوزه اقدام به انعقاد قرارداد سرمایه‌گذاری کرده است.

امید است که با پشتوانه علمی شرکت ایمنتا و همچنین تجربیات به‌دست‌آمده طی سال‌ها فعالیت، همگام با پشتیبانی و سرمایه‌گذاری شرکت بهارآوران نسترن بتوان گام موثری در گسترش و بهبود خدمات در حوزه تکنولوژی و به‌خصوص اینشورتک برداشته و در کنار سودآوری به افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور کمک کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.