دولت مکلف به ثبت معاملات متوسط و بزرگ در سامانه ستاد شد

دولت مکلف به ثبت معاملات متوسط و بزرگ در سامانه ستاد شد

نمایندگان مجلس دولت را مکلف به ثبت معاملات متوسط و بزرگ در سامانه ستاد در راستای ساماندهی خریدهای دولتی کردند.

به گزارش ایبنا، نمایندگان در نشست علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد طرح برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه کل کشور، با جزء ۵ بند الف ماده واحده این طرح موافقت کردند. که براساس آن؛ دولت مکلف به ثبت معاملات بزرگ و متوسط در سامانه ستاد شد.

در بند الف ماده واحده طرح مذکور آمده است:‌ « دولت مکلف است لایحه بودجه سنواتی را با رعایت احکام زیر تهیه، تدوین و به مجلس شورای اسلامی ارائه کند.»

و در جزء ۵ بند الف این ماده ذکر شده است: «منوط شدن هرگونه پرداخت وجه بابت انعقاد و اجرای معاملات بزرگ و متوسط دستگاه‌های مشمول قانون «برگزاری مناقصات» به ثبت معاملات مذکور در سامانه ستاد است.»

نمایش لینک کوتاه
لینک کوتاه: https://way2pay.ir/ulmk کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی