راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سوپراپ اسنپ در محدودیت‌های کرونایی چگونه فعالیت می‌کند؟

با اعلام محدودیت‌های جامع کرونایی در شهرهای مختلف بسیاری از مردم نگران انجام کارهای روزمره خود هستند، اما در این شرایط هم سوپراپ اسنپ با راه‌حل‌های متنوع در کنار کاربرانش است تا بتوانند آسان و سریع کارها را از راه دور انجام دهند.

به گزارش روابط عمومی اسنپ، بسیاری از مردم مجبور هستند برای انجام کارهای روزمره از خانه خارج شوند؛ رفتن به محل کار، خریدهای سوپرمارکتی، ویزیت دکتر، ارسال بسته، خرید خوردوخوراک همه‌وهمه می‌تواند دلایلی باشد که افراد زیادی در شهر تردد کنند اما برای انجام تمام این کارها می‌توان روی اسنپ حساب کرد.


می‌توان ۲۴ ساعته اسنپ گرفت


همان‌طور که ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت، در خبرها اعلام کرد محدودیت تردد در شهرهای قرمز از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح برقرار است، اما در این فاصله اگر کار ضروری پیش آمد می‌توان در هر ساعت از شبانه‌روز با اسنپ درخواست خودرو داد. همچنین هم‌زمان با شیوع کرونا، اسنپ در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، همکاری با وزارت بهداشت را برای شناسایی و غیرفعال‌کردن موقتی رانندگانی که تست کرونای آنها مثبت می‌شود آغاز کرد و این پایش مستمر سلامت رانندگان همچنان ادامه دارد؛ بنابراین می‌توان با اطمینان از سرویس درخواست خودرو اسنپ استفاده کرد.

ضمناً نباید فراموش کرد که استفاده از ماسک در سفرهای اسنپی الزامی است و توصیه می‌شود با باز نگه‌داشتن پنجره در حین سفر از گردش هوای خودرو اطمینان حاصل پیدا کرد. همچنین در زمان اجرایی شدن محدودیت‌ها برای ارسال بسته یا مرسولات هم می‌توان مانند سابق از اسنپ باکس استفاده کرد.


خرید آنلاین سوپرمارکتی و غذا با اسنپ


طبق اعلام ستاد ملی کرونا در شهرهای قرمز رستوران‌ها به‌صورت بیرون‌بر باز هستند، بنابراین برای سفارش غذا کافی است در سوپر اپلیکیشن اسنپ به سراغ سرویس «غذا» رفت. همچنین برای خریدهای سوپرمارکتی، میوه و سبزی، نان و شیرینی هم می‌توان از اسنپ استفاده کرد. باتوجه‌به افزایش نیاز مردم به خرید آنلاین در این شرایط، اسنپ تصمیم گرفت خدمات سوپرمارکتی را در شهرهای مختلف گسترش دهد و در حال حاضر امکان خرید آنلاین از سوپرمارکت در سوپر اپلیکیشن اسنپ، برای ساکنان شهرهای تهران، کرج مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز، اهواز و قم فعال است. همچنین امکان خرید از هایپرمارکت‌ها در حال حاضر در تهران، کرج، اصفهان و قم فراهم است.


مشاوره کرونا از خانه


علایم بسیار متفاوت ویروس کرونا باعث شده که نگرانی‌های بسیاری در مورد سلامتی برای افراد ایجاد شود. همین امر می‌تواند به افزایش مراجعه حضوری مردم به مراکز درمانی منجر شود که خود عاملی برای گسترش بیماری است، اما در این شرایط کاربران اسنپ می‌توانند از راه‌حل مشاوره آنلاین پزشکی اسنپ استفاده کنند. با اسنپ بهترین پزشکان متخصص و روان‌شناسان در تمام ساعات شبانه‌روز آماده پاسخگویی به سؤالات هستند.

برای استفاده از این سرویس کافی است در اپلیکیشن اسنپ سرویس «پزشک و مشاور» را انتخاب کرد. همچنین در حال حاضر امکان استفاده از تست کرونا و خدمات پزشکی در منزل هم برای شهرهای کرج، قم، مشهد، همدان، اصفهان و شیراز هم وجود دارد و با استفاده از این سرویس می‌توانید بدون حضور در آزمایشگاه‌ها و مراکز درمانی از وضعیت سلامتی اطمینان حاصل پیدا کرد.

در نهایت نباید فراموش کرد که کاهش رفت‌وآمدهای غیرضروری می‌تواند تا حد زیادی در جلوگیری از گسترش بیماری مؤثر باشد و سوپر اپلیکیشن اسنپ در دوران محدودیت‌های جامع هم در این مسیر در کنار کاربران‌اش است. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.