راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

هم‌آوا از ساختار سهامداری استورم خارج شد

شرکت هم‌آوا (با نام ثبتی کارخانه نوآوری هم‌آوا) با موفقیت سهام خود را به سرمایه‌گذار جدید واگذار کرد و از ساختار سهام‌داری استورم خارج شد.

به گزارش روابط عمومی هم‌آوا،‌ خروج از یک کسب‌وکار، برنامه‌ای راهبردی برای فروش سهام کارآفرین یا سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذار یا کسب‌وکار دیگر است. در حقیقت بنیان‌گذار یا سرمایه‌گذار از استارت‌آپ خارج می‌شود و سود حاصل از کوشش یا سرمایه‌گذاری خود را نقد می‌کند. اگر آن کسب‌وکار پیروز باشد، کارآفرین سود قابل‌توجهی به دست آورده و اگر کسب‌وکار موفق نباشد، قبول شکست مقدمه‌ای برای پیروزی‌های بعدی است.

شرکت رایانش ابری یکتاشیوه با نام «استورم» در حوزه طراحی نرم‌افزار حسابداری آنلاین فعال است. این محصول مخصوص کسب‌وکارهای کوچک بوده و در هر زمان و مکان قابل‌دسترسی است. استورم با داشتن امکاناتی همچون تدوین گزارش‌ها و نمودارهای تحلیلی، دفترداری، سیستم پرداخت و … در کنار صاحبان کسب‌وکارها جهت تصمیم‌گیری‌های صحیح و به‌موقع است.

استورم در سال ۹۵ و در دوره پنجم شتاب‌دهی آواتک پذیرفته شد. یک سال بعد از سرمایه‌گذاری شرکت کسب‌وکارهای نوپای اواتک پردیس و تشکیل تیم، در نیمه دوم سال ۹۶ مؤسسه صندوق توسعه فناوری‌های نوین روی تیم سرمایه‌گذاری کرد. استورم طی ۳ سال توانست مجوز نوع ۱ دانش بنیانی خود را از معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری اخذ کند.

از دیگر دستاوردهای این تیم، ارائه وب‌سرویس API به‌منظور یکپارچه‌سازی کسب‌وکارها، خودکارسازی فرایندها، سهولت در انجام فرایندها، عدم وابستگی به سیستم‌عامل و پلتفرم‌ها است.

1 دیدگاه
  1. چه گوارا می‌گوید

    احسنت بر استورم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.