راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پارک فناوری پردیس در هفته جهانی کارآفرینی چه برنامه‌هایی دارد؟

پارک فناوری پردیس به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی برنامه‌های متعددی مانند رویدادهای کارآفرینی و دوره های آموزشی برگزار می‌کند.

به گزارش روابط‌ عمومی پارک فناوری پردیس، هفته جهانی کارآفرینی در سراسر جهان، همه‌ساله از 16 تا 22 نوامبر در قالب برنامه‌های مختلف برگزار می‌شود. امسال این هفته با شعار «رفع موانع و استقبال از همه» در بیش از 170 کشور دنیا، با 35000 رویداد و استقبال بیش از 10 میلیون مخاطب برگزار خواهد شد.

پارک فناوری پردیس نیز به‌عنوان بزرگ‌ترین ناحیه نوآوری کشور، برنامه‌های متنوعی را برای هفته کارآفرینی در نظر گرفته تا مردم دانشجویان و افراد دارای پتانسیل کارآفرینی با برنامه‌های آموزشی، شبکه‌سازی و … بتوانند با مفاهیم و مسیر کارآفرینی آشنایی بیشتری پیدا کنند و امسال نیز با برنامه‌های متنوعی در هفته اول آذرماه (1 الی 7 آذرماه) به استقبال هفته جهانی کارآفرینی خواهد رفت.

همچنین این پارک برای بزرگداشت این هفته، قصد اجرای برنامه‌هایی مانند «تولید خبر از دستاوردهای کارآفرینان مستقر در پارک و حضور ایشان در برنامه‌های گفت‌وگومحور رسانه ملی»، «بازدید عموم مردم از کارخانه‌ها مستقر در منطقه»، «انتشار گزارش فعالیت‌های یک‌ساله پارک در راستای توسعه کارآفرینی» و «برگزاری دوره آموزشی «کارآفرینی سازمانی» برای کارکنان پارک» را دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از جزئیات برنامه‌ها، به صفحه اختصاصی هفته جهانی کارآفرینی در پایگاه اینترنتی پارک فناوری پردیس به آدرس gew.techpark.ir مراجعه کنند. همچنین برای مشاهده اطلاعیه جدید پارک فناوری پردیس در خصوص اطلاع از تغییرات پیش آمده به واسطه شیوع گسترده‌تر کرونا،‌ افراد می‌توانند به این لینک مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.