راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مهلت معرفی نماینده شرکت‌ها در انتخابات هیئت‌مدیره و بازرس سازمان نصر تهران، تا فردا تمدید شد

مهلت معرفی نماینده شرکت‌ها برای شرکت در مجمع و رأی‌گیری انتخابات دوره ششم هیئت‌مدیره و بازرس سازمان نصر استان تهران تا روز دوشنبه 26 آبان‌ماه تمدید شد.

به گزارش روابط‌ عمومی سازمان نصر استان تهران، مهلت معرفی نماینده شرکت‌ها در مجمع و رأی‌گیری انتخابات دوره ششم هیئت‌مدیره و بازرس تا روز دوشنبه 26 آبان‌ماه تمدید شد.

مجمع سالانه و انتخابات هیأت­‌مدیره و بازرس سازمان نظام صنفی رایانه‏‌ای استان تهران روز پنج‌شنبه 1399/08/29 به شکل غیرحضوری و از طریق سامانه برخط برگزار می‏‌شود. از این رو نیاز است که اعضای دارای حق رأی در شاخه شرکت‌‌ها با مراجعه به پورتال سازمان، نسبت به معرفی نماینده خود برای شرکت در مجمع و انتخابات اقدام کنند. برطبق اساسنامه سازمان، نماینده معرفی شده باید مدیرعامل یا یکی از اعضای هیئت‌مدیره شرکت باشد.

اعضا برای معرفی نماینده شرکت خود می‌توانند با مراجعه به پورتال سازمان و ورود به‌حساب کاربری خود، گزینه «نماینده جهت حضور در مجمع» را انتخاب کنند. در این صفحه ضمن درج مشخصات نماینده شامل: نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره‌تلفن همراه، نیاز است روزنامه رسمی را که موید مدیرعامل یا عضو هیئت‌مدیره بودن نماینده معرفی شده شرکت است، به همراه معرفی‌نامه با مضمون «معرفی نماینده برای شرکت در مجمع‌عمومی و حضور در انتخابات هیئت‌مدیره و بازرس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران»، بارگذاری کنند.

احراز هویت فرد معرفی شده توسط سامانه شاهکار انجام می‌شود؛ بنابراین ضروری است کد ملی نماینده و شماره‌تلفن همراه اعلام شده با یکدیگر مطابقت داشته باشد. برای اعضایی که تا روز دوشنبه 26 آبان‌ماه نسبت به معرفی نماینده اقدام کنند، تطابق کد ملی و شماره‌تلفن همراه نماینده از طریق سیستم شاهکار کنترل و در صورت مغایرت، اطلاع‌رسانی لازم به‌منظور تغییر نماینده انجام خواهد شد.

شایان توجه است که در صورت معرفی نشدن نماینده در این مهلت و وجود هرگونه مغایرت، نماینده معرفی شده امکان ورود به سامانه انتخابات را نخواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.