راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نصب اپلیکیشن ست در گوگل پلی از مرز یک میلیون فراتر رفت

اپلیکیشن ست (محصول شرکت سامانه‏‌های یکپارچه سیمرغ تجارت)، با ارائه بیش از ۱۵ سرویس مختلف پرداختی و با فراهم‌آوردن تجربه کاربری مناسب، به یک میلیون نصب موفق در بازار اندرویدی گوگل‌پلی رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمرغ تجارت، خدمات پرداخت موبایلی از آن دسته خدماتی است که علی‌رغم وجود بازیگران متعدد در این حوزه، همچنان مورد استقبال کاربران است و در دسته برنامه‌های پرنصب مارکت‌های اپلیکیشن قرار دارد. در این بین، البته رواج پرداخت الکترونیکی در زندگی روزمره کاربران و تبدیل آن به بخشی از سبک زندگی آنها قابل انکار نیست. با این حال، آمارها نشان می‌دهد با داغ شدن شدت رقابت در این حوزه، انتظار کاربران از اپلیکیشن‌های پرداختی فراتر رفته و اکنون به دنبال دستیابی به تجربه کاربری بهتر، خدمات متنوع‌تر و ظاهر به روزتر در این حوزه هستند.

در این بین، اپلیکیشن ست (محصول شرکت سامانه‌های یکپارچه سیمرغ تجارت)، در همین مدت محدود و با شناخت این نیازمندی از سوی کاربران، توانسته است ضمن ارائه بالغ بر ۱۵ سرویس مختلف پرداختی، با فراهم‌آوردن تجربه کاربری مناسب، توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند. به گونه‌ای که ظرف چند روز اخیر، تعداد نصب‌های موفق این اپلیکیشن در بازار اندرویدی گوگل‌پلی از یک میلیون نصب موفق فراتر رفته است.

این در حالیست که هنوز، پای معرفی و تبلیغات این اپلیکیشن به تبلیغات محیطی و رسانه‌های انبوه باز نشده و در جشنواره‌های این اپلیکیشن نیز اثری از جوایز هنگفت چند صد میلیونی به چشم نمی‌خورد.

اپلیکیشن ست طی یکسال گذشته و با ارائه خدماتی نظیر استعلام و پرداخت جریمه خودرو و موتورسیکلت، استعلام و پرداخت قبوض خدماتی (آب، برق، تلفن، گاز و همراه اول)، استعلام و پرداخت بدهی طرح ترافیک، استعلام مانده روزهای طرح آلودگی هوا، استعلام و پرداخت بدهی عوارض آزادراهی، استعلام نرخ روز اجزای بازار سرمایه (طلا، ارز، سکه، شاخص بورس و …)، شارژ سیم‌کارت و بسته اینترنت، احراز هویت سجام، پرداخت الکترونیک تاکسی‌های شهر تهران (مبتنی بر فناوری QR)، روزنامه‌خوان، بیمه کرونا، شارژ کارت شهروندی، سرویس یادآور و … توانسته نظر کاربران را به خود جلب کند.

بنا به گفته حمیدرضا قاضی‌مقدم، مدیر واحد موبایل شرکت سیمرغ تجارت، تیم اپلیکیشن ست، قدر این همراهی کاربران را می‌داند و به منظور قدردانی از حسن اعتماد کاربرانش، خود را بیش از هر زمان دیگری، متعهد به ارائه تجربه کاربری بهتر و همچنین ارائه خدمات متنوع‌تر می‌داند. ضمن این که قرار نیست خدمات مبتنی‌بر اپلیکیشن ست به موارد یاد شده محدود بماند و به‌زودی خبرهای خوشی از توسعه سرویس‌های جدید و کاربرپسند دیگر منتشر خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.