راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چگونه با رمزینکس رمزارز معامله کنیم؟

در رمزینکس می‌توان ارزهای دیجیتال بیت‌کوین، تتر، اتریوم، لایتکوین، ریپل، دوج کوین، بایننس کوین، استلار، اترکلاسیک، بیت‌کوین کش، ترون و لینک را خرید و فروش کرد و برای معامله رمزارزها از ریال و تتر استفاده کرد.

تجربه مسدود شدن دارایی‌های ایرانیان در صرافی‌های مطرح جهانی حوزه رمزارز و نیز اعمال محدودیت‌های رایج از سوی آن‌ها برای انجام معامله، بسیاری از فعالین این حوزه را به ایجاد بازار داخلی رمزارزها سوق داد. این بازارها با ایجاد شفافیت قیمت، دریافت کارمزدهای پذیرفته شده بین‌المللی و بستری امن بسیاری از سرمایه گذاران را به سرمایه‌گذاری و معامله رمزارزها جذب کرده است. یکی از این صرافی‌ها رمزینکس است. بسیاری از این صرافی‌ها اپلیکیشنی برای معاملات در اختیار کاربران قرار داده‌اند. رمزینکس نیز از صرافی‌هایی است که اپلیکیشن مخصوص خود را دارد. در این گزارش به بررسی این اپلیکیشن و توضیح بخش‌های مختلف این اپ پرداخته می‌شود.


امکانات رمزینکس


در رمزینکس می‌توان ارزهای دیجیتال بیت‌کوین، تتر، اتریوم، لایتکوین، ریپل، دوج کوین، بایننس کوین، استلار، اترکلاسیک، بیت‌کوین کش، ترون و لینک را خرید و فروش کرد و برای معامله رمزارزها از ریال و تتر استفاده کرد. در بخش تنظیمات می‌توان حالت تاریک را فعال و غیرفعال کرد. برای ورود به برنامه رمز و اثر انگشت تعیین کرد و در آخر احراز هویت دو عاملی فعال کرد. اپلیکیشن رمزینکس شامل سه بخش اصلی میزکار، کیف پول و بازار است.


بازار


در این بخش تمام ارزهای قابل معامله با اطلاعات حجم خرید و فروش، قیمت لحظه‌ای و درصد تغییرات قیمت موجود است. در این بخش می‌توان با کلیک کردن روی تیترهای اصلی مانند قیمت به ترتیب از کمترین به بیشترین تغییرات و بلعکس مرتب شوند. برای خرید و فروش با ورود به پنل ارز دیجیتال اطلاعاتی مانند حجم معاملات، بیشترین و کمترین قیمت، سفارش‌های خرید و فروش باز، تاریخچه معاملات انجام شده، نمودار تغییرات قیمت است. یکی از کمبودهای این اپلیکیشن نمایش نمودار قیمت فقط با واحد تتر است و عدم دسترسی به نمودار تغییرات قیمت با مبنای ریالی مقدار زیادی از محبوبیت این برنامه کاسته است. کاربران با استفاده از ابزارک فیلتری که در اختیار آنها قرار داده شده است می‌تواند ارزهایی که علاقه‌ای به مشاهده کردن روند و اطلاعات آن‌ها را ندارند از لیست ارزهای دیجیتال را حذف کنند.


کیف پول


در این بخش تمام دارایی‌ها نمایش داده می‌شود و می‌توان تاریخچه برداشت‌ها و واریزهای انجام داده را مشاهده کرد.


میزکار


این بخش شامل ۱۰ قسمت است. این قسمت‌ها به‌ترتیب شامل سفارش‌های من، تراکنش‌های حساب، احراز هویت، کارت‌ها و حساب‌ها، آدرس‌های مورد علاقه، اعلان‌ها، کارمزدها، کسب درآمد، تیکت‌ها و پشتیبانی آنلاین است.

احراز هویت: در این بخش از برنامه هویت‌سنجی کاربران انجام می‌شود که کاربر با وارد کردن اطلاعات هویتی و مشخصات فردی، احراز هویتش را تکمیل می‌کند. تصویر کارت ملی و یک تصویر سلفی با در دست داشتن متنی مبنی‌بر پذیرفتن قوانین رمزینکس با امضا و شماره تماس، کارت ملی، کارت بانکی احراز هویت خود را تکمیل می‌کند.

پشتیبانی: بخش پشتیبانی آنلاین برای ارتباط کاربران با اپراتورهای رمزینکس ایجاد شده است که پاسخگویی رمزینکس از سرعت و کیفیت قابل قبولی برخوردار است.

کارمزدها: کارمزد معاملات در رمزینکس به‌صورت درصدی از مبلغ تراکنش و از هر دو طرف معامله دریافت می‌شود. این کارمزد با توجه به حجم معاملات یک ماه گذشته کاربران دریافت می‌شود. این کارمزدها به شرح جدول زیر است. برای مشاهده با کیفیت‌تر روی جدول کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.