راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کارگاه تخصصی آنلاین «بلاکچین و کارکردهای آن در صنعت بیمه ایران» برگزار می‌شود

شبکه نوآفرینی پلنت با همکاری خانه نوآوری یک دوره تخصصی 4 روزه با عنوان بلاکچین و کارکرد آن در صنعت بیمه ایران در تاریخ‌های 21،22،28 و 29 آبان برگزار می‏‌کند که در آن شرکت‌کنندگان با کمک نخبگان و فعالان فعلی حوزه بلاکچین و بیمه به توضیح بلاکچین و جایگاهی که در صنعت بیمه جهان دارد می‌پردازند.

این دوره به صورت تخصصی برای مخاطبان خاص این دوره که استراتژیست‏‌ها، مدیران توسعه کسب‌وکار ، مدیران تحول دیجیتال، کارشناسان توسعه محصول و کشف تقلب، مدیران ارشد شرکت‏ های بیمه، مدیران میانی و بازیگران کلیدی صنعت بیمه هستند، طراحی شده است.

هدف برگزاری این دوره آشنایی با سازوکار بلاکچین در بیمه، کشف فرصت‌های جدید در صنعت بیمه، طراحی مدل‌های نوین کسب‌وکار، طراحی محصولات جدید، بهبود فرآیند و خدمات برای مشتریان نهایی، استفاده از بلاکچین در تشخیص تقلب و بهبود فرآیند خدمت‏ رسانی به مشتری است.

در این دوره، 6 نفر از اساتید به نام در حوزه بلاکچین و بیمه، آقای مصطفی نقی پورفر، آقای حجت عباسی، آقای کاوه مشتاق، آقای ایمان جلیلی، آقای مهدی صارمی و آقای رضا قربانی حضور خواهند داشت.

علاقه‌مندان برای ثبت نام این رویداد می‌توانند به سایت https://evnd.co/0ASMt مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند به سایت شبکه نوآفرینی پلنت www.plannet.ir یا با شماره ۰۹۱۲۰۶۵۶۵۰۶ اقای شاهرودیان تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.