راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

درخواست از اعضای شاخه شرکت‌ها برای معرفی نماینده در ششمین انتخابات هیأت‌مدیره و بازرس سازمان نصر

اعضای دارای حق رأی در شاخه شرکت‌ها، می‌توانند با مراجعه به پورتال سازمان نسبت به معرفی نماینده خود برای مشارکت در مجمع و انتخابات اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نصر استان تهران، با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کووید-19 و بنا به تصمیم هیئت‌مدیره سازمان، مجمع سالانه و انتخابات هیئت‌‌مدیره و بازرس سازمان نظام صنفی رایانه‌‏ای استان تهران در روز 29 آبان‌ماه به شکل غیرحضوری و از طریق سامانه برخط برگزار می‏‌شود.

از این رو نیاز است که اعضای دارای حق رأی در شاخه شرکت‌ها، با مراجعه به پورتال سازمان نسبت به معرفی نماینده خود برای مشارکت در مجمع و انتخابات اقدام کنند. طبق اساس‌نامه سازمان، نماینده انتخابی هر شرکت باید مدیرعامل یا یکی از اعضای هیأت‌مدیره آن باشد.

اعضای شاخه شرکت‌ها برای معرفی نماینده خود می‌توانند با ورود حساب کاربری خود در پورتال سازمان، گزینه «نماینده جهت حضور در مجمع» را انتخاب و مشخصات و مدارک لازم را ارائه کنند.

صفحه درج مشخصات نماینده شامل: نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تلفن همراه، بارگزاری روزنامه رسمی که موید مدیرعامل یا عضو هیأت‌مدیره بودن نماینده معرفی شده شرکت است و همچنین بارگزاری معرفی‌نامه با مضمون «معرفی نماینده برای شرکت در مجمع عمومی و حضور در انتخابات هیأت‌مدیره و بازرس سازمان نظام صنفی رایانه‏‌ای استان تهران» است.

ذکر این نکته ضروری است که احراز هویت فرد معرفی شده توسط سامانه شاهکار انجام می‏‌شود و در نیتجه لازم است کد ملی نماینده و شماره تلفن همراه اعلام شده باید با یکدیگر مطابقت داشته باشند. در صورت هرگونه مغایرت، نماینده معرفی شده امکان ورود به سامانه انتخابات را نخواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.