راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

لیست نامزدهای کمیسیون‌های مغزافزاری و نرم‌افزاری نصر در انتخابات دوره ششم هیئت مدیره

بیانیه شماره یک کمیسیون‌های مغزافزاری و نرم‌افزاری سازمان نصر تهران در خصوص ششمین دوره انتخابات منتشر شد و از شرکت‌های همکار به خصوص فعالین حوزه نرم‌افزار برای تکمیل فرم استشهادیه کاندیداها دعوت شد.

با توجه به اتمام فرصت اعلام کاندیداتوری در هیات‌مدیره و بازرس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، کلیه کاندیداها برای تکمیل مدارک خود باید تأییدیه یا استشهادیه ۵ در صد از اشخاص مجاز به حضور در مجمع عمومی را کسب کرده باشند.

در این بیانیه از شرکت‌های عضونظام صنفی برای تکمیل استشهادیه از شرکت‌های همکار به خصوص فعالین حوزه نرم‌افزار درخواست شده تا پس از بررسی‌های لازم و کسب اطمینان از شهرت کاندیداها از نظر فعالیت در حوزه فناوری اطالاعات و تعهد به کار صنفی و دفاع از منافع کلیه بازیگران این حوزه، خصوصاً شرکت‌های بخش خصوصی نسبت به تکمیل فرم استشهادیه آنها اقدام کنند.

به همین منظور کمیسیون‌های مغزافزاری و نرم‌افزاری سازمان نصر تهران، لیستی از کاندیداهای شاخه شرکت‌ها و کاندیداهای شاخه مشاورین برای حمایت بهتر و سریع‌تر از کاندیداهای صنعت نرم‌افزار، برای فعالین صنفی تهیه و منتشر کرده است. لازم به ذکر است که در این لیست هیچ اولویت‌بندی مطرح نبوده و این لیست برحسب الفبا مرتب شده است.

برای تکمیل فرم استشهادیه نامزدهای انتخابات مذکور، همکاران سازمان و فعالین صنفی صنعت نرم‌افزار می‌توانند با ورود به حساب کاربری خود در پورتال سازمان، گزینه «تکمیل استشهادیه» را انتخاب و فرم مورد نظر را تکمیل کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.