راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نگاهی به کتاب مرگ پول / چشم‌انداز فروپاشی سیستم‌های پولی مالی بین‌المللی

کتاب مرگ پول (death of money) در مورد سقوط ارزش دلار و علاوه بر این، در مورد فروپاشی احتمالی سیستم بین‌المللی پولی است که توسط جیمز ریکاردز نوشته شده است. این کتاب توسط فوآد شبانی با هدف مبارزه با اقتصاد ربوی و آگاهی بخشی ترجمه شده است که پس از انتشار، فایل pdf این کتاب به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

محتوای کتاب مرگ پول؛ فروپاشی آینده سیستم پولی بین‌المللی اثر خواندنی جیمز ریکاردز استراتژیست جنگ ارزی و مشاور سازمان cia آمریکا که فارغ از سوابق امنیتی، فعالیتش در خرابکاری‌های اقتصاد بین‌المللی ارزشی مضاعف در حیطه جنگ اقتصادی به آثار او بخشیده است. در این کتاب علاوه بر اینکه با فضای حاکم بر عصر پایان دلار و سقوط نظام پولی بین‌المللی آشنا خواهید شد، شیوه‌های متعدد جنگ مالی در عصر جهانی‌سازی را با برش‌های متعدد تاریخی نیز درخواهید یافت.

جیمز ریکاردز نویسنده‌ی کتاب «جنگ‌های ارزی» در این کتاب نشان می‌دهد چگونه سیستم پولی بین‌المللی در سده گذشته سه بار در سال‌های ۱۹۱۴، ۱۹۳۹ و ۱۹۷۱ میلادی سقوط کرده و هر سقوط دوره‌ای از آشوب را به‌دنبال داشته است و اینکه چرا فروپاشی دیگری به سرعت نزدیک می‌شود و چرا در این برهه هیچ چیز به اندازه‌ی نهاد پول در خطر نیست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.