راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فهرست اعضای فاقد حق رأی در مجمع عمومی عادی نوبت دوم سازمان نصر منتشر شد

فهرست اعضای سازمان نصر تهران که برای شرکت در انتخابات نیاز به تمدید مجوز فعالیت دارند، در صفحه انتخابات پورتال در دسترس قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، بر اساس اساسنامه سازمان شرط لازم برای برخورداری از حق در انتخابات هیأت مدیره و بازرس، معتبر بودن مجوز فعالیت حداقل تا تاریخ برگزاری انتخابات است.

بنابراین از همه اعضای سازمان که مجوز فعالیت آنان در تاریخ ۱۳۹۹/۸/۲۹ (روز برگزاری مجمع عمومی عادی نوبت دوم و ششمین دوره انتخابات هیات مدیره و بازرس سازمان) معتبر نخواهد بود، درخواست می‌شود به منظور مشارکت حداکثری در انتخابات در اسرع وقت نسبت به اخذ برگ رأی (تمدید مجوز فعالیت) خود اقدام کنند. برای آگاهی و دسترسی سریع‌تر فهرست اعضای سازمان که در حال حاضر از حق رأی در مجمع عمومی عادی نوبت دوم سازمان برخوردار نیستند، در صفحه انتخابات پورتال سازمان قابل دریافت است.

همچنین با توجه زمان‌بر بودن صدور یا تمدید مجوز فعالیت، این سازمان از همه اعضای خود درخواست دارد پیگیری فرآِیند صدور و تمدید مجوز خود را به روزهای منتهی به برگزاری مجمع عمومی عادی نوبت دوم موکول نکنند.

شایان ذکر است که مطابق اساسنامه سازمان، فهرست نهایی اعضای دارای حق رأی، پایان وقت اداری روز دوشنبه 26 آبان ماه منتشر شده و قابل اصلاح نخواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.