راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رویداد هفت شهر سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود

دبیرخانه سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران چهارمین اطلاعیه در خصوص سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران را منتشر کرد. این جشنواره از ۱۳ مهرماه ۱۳۹۹ با ثبت‌نام از شرکت‌کنندگان آغاز و در یکم اسفندماه ۱۳۹۹ با اعلام برگزیدگان پایان به پایان می‌رسد.

از جمله بخش‌های مهم این جشنواره بخش استانی است که هدف اصلی آن کمک به توسعه اکوسیستم شهرهای مختلف ایران است. به همین منظور برای رویدادهای امسال تصمیم به سفر به هفت شهر جدید با اکوسیستمی نوپا و توسعه‌یافته گرفته شده است.

در اطلاعیه این جشنواره آمده است: «توجه به اکوسیستم بومی استان‌های ایران از مواردی بوده که جشنواره وب و موبایل ایران همواره در سال‌های گذشته به دنبال آن بوده است. از این رو برگزاری رویداد هفت شهر به عنوان سلسله رویدادهای استانی جشنواره وب و موبایل ایران در شهرهای اصفهان، مشهد، رشت، قزوین، یزد، بابلسر و شیراز در سال ۹۸، یکی از بخش‌های مهم دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران بود.»

برگزار کنندگان سیزدهم جشنواره وب و موبایل ایران نیز امسال تصمیم داشتند به هفت شهر دیگر ایران سری بزنند و برنامه‌هایی را از مردادماه در این شهرها داشته باشند که متأسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا تصمیم به برگزاری هفت شهر در سال ۱۳۹۹ به صورت آنلاین گرفته شده است.

در اطلاعیه این جشنواره منتشر شده که برای ما ایران فقط تهران نیست و از این رو هفت شهر امسال را با مدلی کاملاً متفاوت دنبال خواهیم کرد. تیمی از جشنواره وب و موبایل ایران به هفت شهر از شهرهای کشور می‌روند و سعی خواهند کرد تا اکوسیستم آن شهر را به تمام کشور بشناسانند. در سال گذشته رویکرد ما بیشتر آشنایی اعضای این اکوسیستم‌ها و انتقال تجربه بین تهران با دیگر شهرها بود ولی امسال رویکردی کاملاً جدید را در پیش گرفته‌ایم.


برگزاری رویداد هفت شهر با اکوسیستمی نوپا و توسعه‌یافته


شایان شلیله، بنیان‌گذار جشنواره وب و موبایل ایران در خصوص برگزاری رویداد هفت شهر گفت: «هدف اصلی ما از برگزاری بخش استانی جشنواره وب و موبایل ایران کمک به توسعه اکوسیستم شهرهای مختلف ایران است. به همین منظور برای رویدادهای امسال تصمیم گرفتیم به هفت شهر جدید با اکوسیستمی نوپا و توسعه‌یافته سفر کنیم.»

میلاد احرامپوش، بنیان‌گذار جشنواره وب و موبایل ایران بابیان اینکه پاندمی کرونا، رشد بسیاری از استارت‌آپ‌ها را متوقف کرده، گفت: «ما در جشنواره وب و موبایل ایران تصمیم گرفتیم مانند سال قبل تلاش کنیم تا کسب‌وکارهایی که در خارج از تهران در حال فعالیت و تلاش‌اند را به تمام ایران معرفی کنیم. «ایران فقط تهران نیست» شعاری است که در جشنواره سیزدهم وب و موبایل ایران، به عنوان خط ‌مشی در نظر گرفته‌شده و امیدواریم که امسال بتوانیم استارت‌آپ‌هایی از هفت شهر ایران را معرفی کنیم.»

رضا الفت نسب، دبیر اجرایی جشنواره وب و موبایل ایران نیز در خصوص رویداد هفت شهر سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران گفت: «هدف و رسالت اصلی جشنواره وب و موبایل ایران کمک به رشد و توسعه کسب‌وکارهای شهرستانی است. ما اعتقاد داریم اینترنت می‌تواند تمام سیاست‌گذاری غلط مدیران در تجمع امکانات در پایتخت را بر هم زند و پتانسیل سایر فعالان در کشور را هویدا کند. می‌دانیم راه سختی است اما قدم را محکم بر می‌داریم و با جان دل می‌گوییم ایران فقط تهران نیست.»

در حال حاضر دبیرخانه جشنواره وب و موبایل ایران مشغول هماهنگی‌های اجرایی هفت شهر است. برای اطلاعات بیشتر در خصوص برگزاری سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به آدرس www.iwmf.ir مراجعه و یا ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند رویدادهای هفت شهر را با هشتگ Haftshahr99 # در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنند.

گفتنی است سلسله رویدادهای هفت شهر در سال 13۹۸ با استقبال بیش از دو هزار نفر مواجه شد. در این رویدادها بیش از ۶۰ نفر از فعالان اکوسیستم استارت‌آپی ایران در هفت شهر تجربیات خود را در اختیار جوانان علاقه‌مند به حوزه استارت‌آپ و کارآفرینی قرارداند.

منبع جشنواره وب و موبایل ایران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.