راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فهرست شرکت‌های پرداخت‌یار به‌روز شد / حذف نام بیش از ۳۰ شرکت از سایت شاپرک

شرکت شاپرک در مردادماه ۱۳۹۹ در ابلاغیه‌ای اعلام کرده بود که ضروریست شرکت‌های پرداخت‌یار تا ۵ مهرماه به‌صورت کامل پذیرندگان و تراکنش‌های خود را به معماری پرداخت‌یاری منتقل کنند و پس از این تاریخ و در صورت عدم مهاجرت پذیرندگان، در مرحله اول نام و اطلاعات شرکت پرداخت‌یار از سایت شاپرک حذف و پایانه‌های خارج از معماری پرداخت‌یاری غیرفعال می‌شود و در مراحل بعدی نیز برای ابطال یا عدم تمدید موافقتنامه اقدام می‌شود. مهلتی که شاپرک به شرکت‌های پرداخت‌یار داده بود، تمام شده است و اکنون شاهد این هستیم که نام بیش از ۳۰ شرکت از وب‌سایت شاپرک حذف شده‌اند. در این مطلب نگاهی به فهرست به‌روز شده شرکت‌های پرداخت‌یار داشتیم. با کلیک روی نام هر یک از شرکت‌ها می‌توانید اطلاعاتی از آنها را مشاهده کنید. لازم به ذکر است در وب‌سایت تعدادی از این شرکت‌ها، اطلاعات کافی از خود شرکت و یا مدیرعامل آنها پیدا نکردیم.

شرکت اندیشه هوشمند رایان پارسی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ با هدف ارائه و توسعه خدمات نوین آغاز کرد و در سال ۱۳۹۱ به ثبت رسید. برخی از خدماتی که رایان پارسی ارائه می‌دهد، شامل پایانه فروش، درگاه پرداخت الکترونیک، سوئیچ صادرکنندگی و پذیرندگی، USSD، نرم‌افزارهای تلفن همراه، نرم‌افزار جامع صادرات نفت و محصولاتی همچون دستگاه کیوسک، خودپرداز و خودبانک است.

مدیرعامل: ایمان اسدی
وب‌سایت: www.rayanparsi.com

حسابیت یک سیستم فاکتور آنلاین است که مدیریت حساب و مشتریان را کاملا آسان و امن در بستر اینترنت فراهم می‌کند. با حسابیت می‌توانید به‌صورت آنلاین فاکتور بسازید و برای مشتری ارسال کنید، روی فاکتور دکمه پرداخت ازطریق درگاه اینترنتی بانک وجود دارد.

بنیان‌گذار: علی فارمد
وب‌سایت: www.hesabit.com

سیزپی نام درگاه پرداخت شرکت پیشگامان فناوری اطلاعات کهکشان است که به ایجاد بستری امن برای پرداخت‌ها و تسهیل فعالیت کسب‌وکارها و توسعه آن‌ها کمک می‌کند. رویکرد سیزپی خدمت‌رسانی به استارت‌آپ‌ها و تسریع فعالیت آن‌ها از طریق ارائه انواع درگاه‌های پرداخت است.

هم‌بنیان‌گذاران:‌ علیرضا پزشک / میرعلی حسینی
وب‌سایت: www.sizpay.com

پولام با تکیه بر تیمی خلاق، جوان و پویا، تحت نظارت بانک مرکزی و شاپرک فعالیت خود را به عنوان پرداخت‌یار با ارائه سرویس درگاه پرداخت اینترنتی آغاز نمود، پولام کلیه امکانات پرداخت اینترنتی را در بستری امن و سریع در اختیار شما قرار می‌دهد.

هم‌بنیان‌گذاران: فرزاد مقدم / مهدی آزادی
وب‌سایت: poolam.ir

پرداخت‌یار ره پی، یکی از شرکت‌هایی است که با عقد تفاهمنامه همکاری با شرکت شاپرک در چارچوب مقررات و قوانین بانک مرکزی، نسبت به ارائه خدمات متنوع پرداخت، اقدام کرده است. در داشبورد ره پی، شما چه شخص حقیقی یا حقوقی باشید می‌توانید با تعریف کسب‌وکار و یا فروشگاه خود، از درگاه‌های پرداخت اختصاصی و عمومی برای فروش خود استفاده کنید.

مدیرعامل: امیر روحانی
وب‌سایت: www.rahpay.net

شرکت پرداخت الکترونیک سابین تجارت آریا، وابسته به بانک ایران زمین با هدف ارائه راهکارهای نوین پرداخت مبتنی بر آخرین فناوری‌های این صنعت اقدام به ارائه خدماتی ازجمله فروش، نصب و پشتیبانی دستگاه‌های کارت‌خوان سیار و موبایلی، ارائه درگاه پرداخت اینترنتی و درگاه پرداخت موبایلی، اپلیکیشن پرداخت و بستر باز پرداخت برای استارت‌آپ‌ها کرده است.

مدیرعامل: فرهاد وکیلیان
وب‌سایت: www.sabinarya.com

شرکت جهان ارتباطات نکا در سال ۱۳۸۵ با هدف توسعه تکنولوژی‌های مخابراتی و ICT و هم‌زمان با ورود اپراتور دوم تلفن همراه به ایران، فعالیت خود را با وارد کردن و بومی‌سازی تکنولوژی توزیع شارژ الکترونیکی از طریق پایانه‌های فروش (POS) از شرکت Plum System آفریقای جنوبی آغاز کرد.

مدیرعامل: مازیار خلعتبری
وب‌سایت: nekatelecom.com

رهیاب رایان فردا نوین، ارائه‌دهنده راهکارهای نوین بانکی و پرداخت الکترونیک، در سال ۱۳۸۶ تأسیس شد و با اخذ مجوز انحصاری فروش و پشتیبانی از پنجمین برند پایانه فروشگاهی پر فروش دنیا (شرکت SZZT)، در دو بخش B2B و B2C مشغول به فعالیت است.

مدیرعامل: فرهاد عباسی
وب‌سایت: www.rahyabrayan.com

شرکت فن‌آوران پارس یار با هدف راه‌اندازی و توسعه راهکارهای پرداخت تلفن همراه در کشور به طراحی و اجرای پروژه‌هایی پرداخته است که در جهت ایجاد وفاداری در مشتریان به پذیرندگان مختلف حرکت می‌کند. کیف‌پی یک اکوسیستم پرداخت الکترونیک در بستر اینترنت است که امکان پرداخت در بستر ابری برای سه دسته کاربران شخصی، تجاری و سازمانی را فراهم می‌کند.

هم‌بنیان‌گذاران: سید حامد میرشمسی / شرکت فن‌آوران پارس یار
وب‌سایت: www.kifpay.com

نیوار از سال ۱۳۸۸ تأسیس شده و خدمات مختلف اپراتور و شرکت‌ها را ارائه می‌دهد. نیوار راهی برای انتقال وجه، پرداخت آنلاین و همچنین ایجاد حساب کاربری برای نمایندگی‌ها و سرویس‌های سفارشی و متناسب با کسب‌وکار مشتریان خود است.

وب‌سایت: www.neevar.com

باهمتا یک سرویس پرداخت و دریافت پول بر اساس شماره موبایل است که تمرکز آن بر روی امنیت و سادگی است. برنامه‌های باهمتا برای گروه‌های مختلف طراحی شده است و در آن شماره موبایلتان به شماره‌حساب شما متصل خواهد شد. این‌گونه می‌توانید به شماره موبایل دیگران پول پرداخت کنید و یا از آن‌ها پول دریافت کنید.

مدیرعامل: میلاد جهاندار
وب‌سایت: www.bahamta.com

زرین‌پال پرداخت‌یاری است که با سبک و استاندارد جدید در پرداخت آنلاین، مناسب‌ترین سرویس پرداخت الکترونیک برای تمام کسب‌وکارهای آنلاین و آفلاین است. زرین پال هر روزه میلیاردها تومان پول را در بستر وب ایران به گردش در می‌آورد.

مدیرعامل: مصطفی امیری
وب‌سایت: www.zarinpal.com

H2pay به‌عنوان زیرمجموعه پرداخت الکترونیک شرکت هدایت هوشمند قرن فعالیت خود را با ارائه دستگاه‌های پایانه فروش موبایلی نسل جدید آغاز و به‌عنوان پیشگام در دریافت مجوزهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این دستگاه‌ها از شبکه الکترونیک پرداخت کارت کشور (شاپرک) مطرح است. ارائه انواع نرم‌افزارهای مرتبط با پایانه‌های فروش ثابت، سیار و موبایلی و همچنین بسترها و زیرساخت‌های جامع پرداخت از اهم فعالیت‌های این مجموعه از آغاز تاکنون بوده است.

مدیرعامل: پرهام بهین‌شاد
وب‌سایت: h2pay.ir

شرکت روان ارتباط عصر در زمینه مخابرات، نرم‌افزار و سخت‌افزار تأسیس و فعالیت خود را آغاز کرده. این شرکت عمده فعالیت خود را در زمینه صنعت موبایل، مخابرات سیار و نرم‌افزار متمرکز کرده است.

وب‌سایت: www.ravanertebat.com

یونی پی در تیرماه ۱۳۹۵ فعالیت خود را تحت نام ادپرشین آغاز کرد و در اسفندماه سال ۱۳۹۶ به یونی پی تغییر نام داد. ازجمله خدمات یونی پی می‌توان به درگاه پرداخت شخصی، درگاه پرداخت برای وب‌سایت و اپلیکیشن، قابلیت ایجاد فروشگاه آنلاین، لینک کوتاه پرداخت برای فروش آسان در شبکه‌های اجتماعی و گزارش‌گیری از تراکنش‌ها و سفارشات اشاره کرد.

وب‌سایت: www.unipay.ir

شرکت تجارت الکترونیک دی از شرکت‌های گروه مالی دی است که با هدف توسعه صنعت پرداخت الکترونیک، فعالیت خود را در سال ۱۳۸۹ به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیکی با اخذ مجوز رسمی از بانک مرکزی، وزارت بازرگانی و نظام صنفی رایانه تهران آغاز کرد.

مدیرعامل: علیرضا سمیعی
وب‌سایت: www.dec.ir

شرکت فرازاندیشان سامانه گستر صبا در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نیز امنیت درصدد است در اجرای پروژه‌ها و طرح‌های پژوهشی، کاربردی، راهبردی، فنی و مالی به ایفای نقش و مشارکت بپردازد.

وب‌سایت: www.sabapal.ir

نکست‌پی با هدف توسعه پرداخت الکترونیکی در فضایی امن و مطمئن، با رعایت استانداردهای قانونی و پروتکل‌های امنیتی، بستری پایدار و مطمئن را برای کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک فراهم کرده است. می‌توانید به‌طور همزمان از چندین درگاه بانکی برای پذیرش پرداخت‌های آنلاین مشتریان خود بهره ببرید.

بنیان‌گذار: پویا عبدالمحمدی
وب‌سایت: www.nextpay.ir

هدف هیلاپِی ارائه روشی آسان و امن برای جابجایی پول در شرایط مختلف است. به‌محض درخواست یک درگاه، به‌سرعت این درخواست توسط تیم هیلاپی پیگیری شده و در سریع‌ترین زمان زیرساخت نرم‌افزاری‌اش برای پذیرنده فراهم می‌شود. از آن به بعد کار ساده است: شما حساب کاربری خاص خود را خواهید داشت تا حجم پرداخت‌ها، تاریخ و مقدار هر تراکنش مالی را دریابید و با ارائه نمودارهای مالی گوناگون، وضعیت مالی بیزنس خود را ارزیابی کنید.

وب‌سایت: hillapay.ir

سامانه پرداخت خرد شرکت داده‌ورزی فرادیس البرز تحت عنوان «سامانه فراپی» با ارائه راه‌حل جامع در زمینه پرداخت خرد شهری در قالب یک پروژه ملی است که از صدور و شارژ کارت تا پذیرش را تحت پوشش خود قرار داده است.

مدیرعامل: نوذر صوفی‌لو
وب‌سایت: www.faradis.com

وب‌سایت: www.sabanovin.com

شرکت داده کاوان پیشرو با هدف توسعه بازار مورد نظر در حوزه‌های تخصصی و مبتنی بر فن آوری اطلاعات فعالیت می‌کند، مجموعه محصولات، تجربیات، دانش مدیریتی و نوآوری در شرکت امکان ارائه راه‌حل‌ها، محصولات و خدمات را در سطح کیفی بالایی فراهم آورده است.

وب‌سایت: www.dmlcc.com

شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی به‌عنوان بازوی اجرائی بانک ملت و شرکت به‌پرداخت ملت در توسعه ابزارهای پرداخت و بانکداری الکترونیکی حضوری، با اخذ مجوز پرداخت یاری قصد دارد تا سبد محصولات بانک ملت در حوزه پرداخت الکترونیکی را تکمیل کند.

مدیرعامل: محمدرضا نمازی
وب‌سایت: www.sys-yaas.com

شرکت میراث نیکان ماندگار با هدف تحول در صنعت آموزش، تکنولوژی و تجارت شروع به فعالیت کرده است. هدف کلی شرکت انجام خدمات و فعالیت‌های فن آوری اطلاعات، تکنولوژی طراحی و اجرای پروژه‌های دانش‌بنیان، صنعتی و مالی است.

مدیرعامل: جمشید کاردار
وب‌سایت: www.mnmco.net

شرکت اکباتان ارتباط گستر در سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را در زمینه ISP و Voip آغاز کرده و تا سال ۱۳۹۶ به‌صورت مستمر در این حوزه فعالیت داشته است. این شرکت به فعالیت در حوزه برنامه‌نویسی و تولید نرم‌افزارهای تلفن همراه و بخصوص اپلیکیشن‌های فروشگاهی و خرید آنلاین نیز اشتغال داشته و در سال ۱۳۹۷ در زمینه تولید اپلیکیشن‌های سرگرمی و مسابقه نیز شروع به فعالیت حرفه‌ای کرده است. همچنین این شرکت در حوزه تجارت الکترونیک قصد دارد راهکارهای نوین پرداخت را به شرکت‌های فعال در این حوزه ارائه کند.

وب‌سایت: www.eegco.ir

شرکت سامانه الکترونیک انصار به‌عنوان بازوی الکترونیک بانک انصار تشکیل شد. فعالیت‌های اصلی این شرکت حول محور «خدمات شهروند الکترونیک» سازمان‌دهی شده‌اند و عبارت‌اند از تهیه انواع کارت‌های شهروندی و بانکی، تولید سخت‌افزار، نرم‌افزار، راهکارهای امنیت اطلاعات، راهکارهای سامانه جمع‌آوری خودکار کرایه، راهکارهای سامانه جامع ناوگان حمل‌ونقل و مکان‌یاب خودرو، راهکارهای سامانه هوشمند ناوگان دانش‌آموزی.

وب‌سایت: www.ansarco.ir

همراه پِی نام محصول دانش بنیان از شرکت پژوهشگران عصر توسعه کویر است که از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را در حوزه فین‌تک آغاز کرده و هدف آن ارائه‌ی خدمات درگاه پرداخت آنلاین به شکل راحت و امن است.

وب‌سایت: hamrahpay.com

سامانه الکترونیکی فری‌پی ارائه‌دهنده خدمات پرداخت و دریافت وجه به‌صورت آنلاین است و این امکان را برای افراد فراهم می‌آورد که از سراسر ایران به‌صورت آنلاین پول دریافت یا برای سایر افراد ارسال کنند و در هر زمان که می‌خواهند پول یا اعتبار خود را به حساب بانکی خود واریز کنند. یکی دیگر از خدمات سامانه الکترونیکی فری‌پی ارائه درگاه پرداخت به وب‌سایت‌ها و تضمین خرید کاربران است.

مدیرعامل: آزاد عبدالکریمی
وب‌سایت: freepay.ir

شرکت توسعه تجارت ایده پردازان سپنتا ایساتیس، با نام تجاری «سپنتا»، از سال 1397 فعالیت خود را با ایده ارائه راهکارهای نوین در زمینه باشگاه مشتریان آغاز کرد. سپنتا راهکاری است هوشمندانه و خلاقانه که افراد جامعه در سراسر کشور می‌توانند به واسطه داشتن کارت‌های بانکی به‌راحتی در آن عضو شده و از امکانات تخفیفی آنی در هنگام خرید از مراکز معرفی شده و نیز کسب امتیازات متنوع بهره‌مند شوند.

وب‌سایت: www.sepantaclubs.com

رسالت این مجموعه از سال ۱۳۹۸ ارائه خدمات جامع درگاه پرداخت آنلاین به‌تمامی کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک است به‌نحوی‌که با ارائه یک پنل پرداخت پاسخگوی تمامی نیازهای کاربران در هر سطح از فعالیت باشد و کسب‌وکارهایی که خواستار استفاده از پرداخت آنلاین هستند، پنل پارس پال را برای وب‌سایت خود انتخاب کنند.

وب‌سایت: www.parspal.com

در سال 1378با هدف ارائه خدمات تخصصی در زمینه مشاوره مدیریت و امنیت فناوری اطلاعات و پیاده سازی سیستم های ICT به ویژه در زمینه بانکداری نوین تاسیس شد. این شرکت تا به امروز موفق به انجام پروژه‌های متعدد در سطح ملی و بین‌المللی شده است. شرکت دانش بنیان سبا پردازش در سال 1398 با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌ها و دانش متخصصان داخلی خبره خود در زمینه برنامه نویسی، امنیت و تجزیه و تحلیل رفتارهای مشتری با دریافت مجوز پرداخت یاری از شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) به منظور ارائه سرویس خرید اینترنتی به فروشندگان، سامانه ارائه و مدیریت درگاه پرداخت اینترنتی خود را راه‌اندازی کرده است.

وب‌سایت: www.spay.ir

لینک‌پرداخت با ارائه یک لینک پرداخت، پنل کاربری آسان و مجوزهای قانونی از بانک مرکزی، راهکاری برای سهولت بخشیدن به کسب‌وکار شماست. دارندگان فروشگاه‌های شبکه‌های اجتماعی تنها با ثبت‌نام در سایت لینک پرداخت می‌توانند از امکانات لینک‌پرداخت برای پرداخت‌های خود استفاده کرده.

وب‌سایت: www.linkpardakht.com

تاسیس این شرکت در سال 1381 با هدف تحقیق و مطالعه و پژوهش افتتاح شد و پس از فعالیت 7 ساله در زمینه تحقیقاتی و جمع‌آوری اطلاعات و نیازهای موجود در عرصه جامعه اقدام به راه‌اندازی شرکت تجاری در سال 91 با هدف اجرایی کردن تحقیقات صورت گرفته فعالیت‌های تجاری خود را آغاز کرد.

وب‌سایت: www.refahbon.ir

پانو یک نرم‌افزار کاربردی موبایلی تحت عنوان پرداخت اجتماعی نو با امکان ارسال دستور پرداخت از سمت پذیرنده (ارائه‌کننده خدمت یا کالا) به مشتریان است، به نحوی‌که با رویت و تایید دستور پرداخت دریافت شده توسط مشتری، عملیات پرداخت مالی صورت می‌پذیرد. در واقع پانو جایگزینی برای دستگاه کارت‌خوان سیار است و کسب‌وکارهایی که نیاز به این دستکاه دارند ولی قادر به تهیه آن نیستند به راحتی می‌توانند از پانو استفاده کنند.

وب‌سایت: www.epano

شبکه همراه آتی‌پی از سال ۱۳۹۷ و با سرمایه‌گذاری هلدینگ آتیه داده‌پرداز فعالیت خود را در جهت تجاری‌سازی اولین سامانه پرداخت بلوتوث در ایران آغاز کرده است. آتی‌پی با استفاده از سامانه پرداخت بلوتوث که بر پرداخت همراه در محل تمرکز داشته و از فناوری BLE جهت انجام این نوع تراکنش استفاده می‌کند، قصد دارد تا در این بازار که در حال حاضر متمرکز بر کدهای QR است، ورود کرده.

مدیرعامل: داود سالاریان
وب‌سایت: www.atipay.net

پدیسار انفورماتیک یک شرکت ارائه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) است. بیشتر مشتریان این شرکت بانک‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ و میان اندازه دولتی و خصوصی هستند. شرکت از آغاز در سال ۱۳۷۵ به‌صورت یک شرکت سهامی خاص تأسیس شد و از شهریور ۹۷ شرکت توسعه تجارت داتام مالک صددرصد سهام آن شد.

مدیرعامل: علیرضا کریمی
وب‌سایت: www.padisarinc.com

شرکت مهندسی پیشرو فناوران آلین کیش از سال با بهره‌برداری از ابزارها و راهکارهای نوین، ارائه طیف وسیعی از خدمات و سیستم‌های پرداخت و وفادارسازی مشتریان را به برندها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز تجاری آغاز کرده است.

وب‌سایت: www.allinpay.ir

محصول اصلی این شرکت با عنوان «پل کارت» خدماتی همچون درگاه پرداخت، کارت پرداخت، لینک پرداخت و درگاه پرداخت اختصاصی را شامل می‌شود. محصول دیگری به نام «اپلیکیشن پل» نیز تولید کرده‌‌اند که امورات پرداخت در شبکه ما را تسهیل می‌بخشد و علاوه بر آن امکانات متنوع و جذاب دیگری را به خدمات ما اضافه می‌کند. محصول بعدی این شرکت «دستگاه‌های پرداخت» است.

وب‌سایت: polcard.ir

فراپال با هدف ارائه خدماتی نوین و متمایز در عرصه پرداخت آنلاین به وب‌سایت‌ها و پذیرنده‌های فعال در موضوعات مختلف و جذب رضایتمندی مشتریان راه‌اندازی شده است و تا اکنون بیش از ۷۰۰ کسب کار اینترنتی و ۵۲۰۰ کاربر به فراپال پیوسته‌اند.

بنیان‌گذار: محمد سعید محمدکریمی
وب‌سایت: www.farapal.com

ایران درگاه به‌عنوان پرداخت‌یار رسمی شاپرک و بانک مرکزی ایران، با در اختیار قراردادن خدماتی نوین در صنعت پرداخت الکترونیک هم اکنون اینجاست تا تمامی نیازهای پرداختی شما را برآورده کند. نیاز کسب‌وکار های اینترنتی به درگاه پرداخت آنلاین اجتناب ناپذیر است. با توجه به اینکه دریافت صفحه پرداخت از بانک‌ها با مشکلاتی همراه بوده، پیشنهاد ما به شما درگاه پرداخت اینترنتی است. فرایند فعال‌سازی سریع درگاه در کنار قابلیت‌هایی همچون تسهیم، سوئیچینگ هوشمند و تسویه‌های زمان‌دار می‌تواند یک تجربه بی‌نظیر را فراهم آورد.

بنیان‌گذاران: سمیه قاسمی / محمدحسین سعادت / داود سلیمانی / رقیه زیرک
وب‌سایت: www.irandargah.com

زودی پی یکی از محصولات شرکت سرآمد فن آوری اطلاعات به پردازان است. شرکت سرآمد فن آوری اطلاعات به پردازان در سال ۱۳۹۵ به‌عنوان یکی از بازوان فناوری اطلاعات شرکت داده‌پردازی به ثبت رسیده است. درگاه پرداخت اینترنتی زودی‌پی به‌عنوان عرضه‌کننده خدمات پرداخت الکترونیک و غیرحضوری، این امکان را برای دارندگان کارت‌های عضو شتاب فراهم می‌کند تا بتوانند کلیه تراکنش‌های مالی خود را انجام دهند.

مدیر پروژه: سید امیرحسین موسوی
وب‌سایت: www.zoodipay.com

سرای شبکه اندیشان نوآور آریایی ها (شاناکو) بر آن است که با استفاده از تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات گامی هرچند کوچک در راستای پیشرفت کشور بردارد و با نگاهی دقیق‌تر و همه‌جانبه و با کمک کارشناسان و متخصصین، و یاری دست‌اندرکاران، به پرکردن خلاء موجود در این حیطه بپردازد و بر این اساس فعالیت خود را در زمینه خدمات پرداخت و بانکداری الکترونیک گسترش داده است.

مدیرعامل: سرمد حیدری
وب‌سایت: shanapay.com

سرویس‌های گردش پی شامل درگاه پرداخت آنلاین، گردش لینک با قابلیت پرداخت موبایلی از طریق QR Code، کیف پول الکترونیکی و پرداخت‌های Contactless است. این روش‌ها از مدرن‌ترین متدهای پرداخت در دنیای فناوری هستند؛ و به دلیل ساده کردن فرآیند انجام تراکنش‌های مالی در سرویس‌های مبتنی بر وب‌سایت و اپلیکیشن موبایل برای کاربران نهایی، مورد توجه کسب‌وکارهای ارائه‌دهنده این سرویس‌ها قرار گرفته‌اند.

وب‌سایت: www.gardeshpay.ir

وب‌سایت: www.sepandpay.com

دنگی‌پال به‌عنوان یک اپلیکیشن مالی، بر پایه اعتماد متقابل بین ارائه‌دهنده سرویس (شرکت توسعه تراکنش دال) و کاربران آن کار می‌کند. دنگی‌پال به‌عنوان یک استارت‌آپ فین‌تک، برای تسهیل روند پرداخت‌های گروهی و انتقال وجه فعالیت می‌کند. پرداخت به پذیرندگان و انتقال وجه از مهم‌ترین ویژگی‌های دنگی‌پال است.

هم‌بنیان‌گذاران: امیرمحمد اسلامی / سید محمدامین جوادی / فرگل برومند
وب‌سایت: dongipal.ir

شرکت مهندسی سامانه‌های هوشمند توتان در ۱۳۸۷ فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات بانکداری و پرداخت الکترونیکی آغاز کرد. توانایی اصلی توتان، ارائه راه‌حل‌های نوین برای توسعه یا حل مشکلات کسب‌وکارهای دیجیتال است. توتان قصد دارد به‌صورت جدی در فضای کسب‌وکارهای دیجیتال و در حوزه فن‌آوری مالی، تجارت الکترونیکی و بازی حضور یابد.

بنیان‌گذار: زهرا نخعی
وب‌سایت: www.packpay.ir

آران پال با هدف ارائه خدماتی نوین و متمایز در عرصه پرداخت آنلاین به وب‌سایت‌ها و پذیرنده‌های فعال در موضوعات مختلف و جذب رضایت‌مندی مشتریان راه‌اندازی شده است. درگاه پرداخت اينترنتـي آران پال، سامانه‌اي است كـه با قادر ساختن فروشگاه‌ها، موسسات و کسب‌وکارهای اینترنتی برای پذيرش کارت‌های بانکی جهت خريد و پرداخت آنلاین، همانند پلی مابين فروشگاه‌هاي اينترنتي، مشتريان و شبکه بانکی، تراکنش‌های مالی را پردازش و اطلاعات پرداخت اينترنتی را به‌صورت آنلاین رد و بدل می‌کند.

وب‌سایت: www.aranpal.com

شرکت بین‌المللی فناوران اقتصاد سیراف به‌عنوان یک پیمانکار عمومی در حوزه‌های مالی، بانکی، پرداخت و فناوری اطلاعات در حال فعالیت است. این شرکت، با توجه به امکانات خود نظیر دفاتر استانی و نیروهای فنی در خصوص پشتیبانی از دستگاه‌های پرداخت مانند انواع مختلف کارت‌خوان و خودپرداز می‌تواند پاسخگوی نیازهای پشتیبانی بانک‌ها و شرکت‌های پرداخت در سراسر کشور باشد.

وب‌سایت: www.gpgc.ir

شرکت پارس نت سيس سامانه کيش، زیرمجموعه گروه شرکت‌های هلدینگ انیاک، با اتکا به زیرساخت فنی و جایگاه عملیاتی خود و برخورداري از تخصص کارشناسان ترکيه ‌ای و ايراني، سرویس‌های خدماتی و نوین خود را در سه حوزه مختلف «فروش، استقرار، آموزش و پشتیبانی نرم افزار راهبردی ERP»، «زیرساخت گردشگری GDS» و «ارائه زیرساخت فروش آنلاین بیمه» ارائه می‌دهد.

وب‌سایت: www.parsnetsis.ir

کیان دیجیتال محصول مشترک شرکت مشاور سرمایه‌گذاری پرتو آفتاب کیان (سهامی خاص)، شرکت کارگزاری توسعه معاملات کیان (سهامی خاص) و شرکت پذیرش پیشرو کیان (سهامی خاص) است. صندوق‌های سرمایه‌گذاری کیان نیز تحت مدیریت شرکت مشاور سرمایه‌گذاری پرتو آفتاب کیان هستند. شرکت پرتو آفتاب کیان دارای مجوز رسمی مشاوره سرمایه‌گذاری و مدیریت سبدهای سرمایه‌گذاری است و شرکت کارگزاری کیان دارای مجوز کارگزاری هر دو جزء نهادهای مالی ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار می‌باشند و به طور مستمر توسط این سازمان پایش و نظارت می‌شوند. شرکت پذیرش پیشرو کیان دارای مجوز پرداخت‌یاری از سوی شرکت شاپرک بانک مرکزی است.

وب‌سایت: www.kiandigital.com

پی فا ارائه‌دهنده راهکارهای پرداخت مالی اینترنتی و درگاه پرداخت واسط است. با عضویت در پی فا می‌توان پس از تکمیل حساب کاربری و ارسال مدارک، درگاه پرداخت امن خود را دریافت کرد. پی فا ارائه‌دهنده درگاه پرداخت واسط از چند سوییچ پرداخت است.

وب‌سایت: payfa.com

سامانه الکترونیکی پی استار ارائه‌دهنده خدمات پرداخت و دریافت وجه به‌صورت آنلاین یا همان پول الکترونیکی در ایران است که این امکان را برای افراد فراهم می‌آورد که از سراسر ایران به‌صورت آنلاین، آنی و ایمن پول دریافت یا برای سایر افراد ارسال کنند و در هر زمان که بخواهند پول یا اعتبار خود را به حساب بانکی خود واریز کنند.

هم‌بنیان‌گذاران: سید میثم میرنظامی / سید مرصاد میرنظامی / امین عبادی فر / شایان کیانی
وب‌سایت: www.PayStar.ir

یارپی با ایجاد یک بستر یکپارچه در تلاش است محیطی تحلیلی و کاربردی را برای طیف گسترده‌ای از کاربران دنیای دیجیتال که به دنبال روشی برای مدیریت مالی هستند فراهم آورد بدین مضمون که این سیستم واکنشگرا بوده و متناسب با کاربر مورد نظر امکانات لازم را در اختیار او قرار می دهد. این کاربر می‌تواند یک کسب‌وکار باشد یا فردی که صرفا به دنبال مدیریت حساب شخصی خود است.

وب‌سایت: www.yarpay.net

شرکت توسعه صنایع اعتماد بهسا (Best) با ایجاد نوآوری در ارائه سرویس‌های پرداخت نسل چهارم در کشور پاسخ‌گوی نیازهای مردم کشور تاسیس شد. هدف این شرکت ایجاد بستری امن و راحت برای پرداخت‌های خرد و کلان برای تمامی فروشگاه‌های کشور است. اپلیکیشن و سامانه این شرکت با نام تجاری بیست پی در این راستا تولید شد.

وب‌سایت: bistpay.com

پارس پی با تکیه بر مهارت و دانش تیم فنی خود توانسته است سامانه‌ی تخصصی پرداخت یاری مطابق با الزامات فنی و امنیتی شرکت شاپرک و بانک مرکزی طراحی و توسعه دهد. این سامانه دارای امکانات و بخش‌های مختلف از جمله ارائه درگاه پرداخت بصورت کاملاً اختصاصی با نام کسب‌وکار شما، ارسال درخواست‌های تسویه بصورت اتوماتیک به شبکه شاپرک و همچنین گزارش‌دهی کاربردی و دقیق به منظور پیش برد اهداف کسب‌وکار شما است.

وب‌سایت: parspay.ir

وب‌سایت: simurghcard.com

شرکت اندیشه پردازان پالیز با بیش از ۹ سال سابقه در زمینه خدمات اینترنتی توانسته است خدماتی در سطح بین‌المللی را برای کاربران خود فراهم کند. شرکت اندیشه پردازان پالیز در تلاش است تا با استفاده از متخصصین خود، تجربه‌ی خوبی را برای متقاضیان خدمات پرداخت فراهم کند.

وب‌سایت: www.shepa.com

وب‌سایت: namadnikan.com

شرکت تضامنی امانت پی آریان پور و شرکا، به شماره ثبتی 49746 با مجوز رسمی پرداخت‌یاری بانک مرکزی با هدف اصلی ایجاد سیستم حساب امانی و اکوسیستم مالی بدون پول نقد سازمانی، فعالیت خود را با بهره‌گیری از تجارب پیشین و شراکت با شرکت‌های بین‌المللی به‌صورت تضامنی شروع کرد. این مجموعه سعی کرده با رعایت مراحل قانونی، تاسیس شرکت، اخذ مجوز‌های لازم و تجارب پیشین بین‌المللی خود پرداختی امن و با حداقل ریسک را برای کاربران و مشتریان رقم زند.

وب‌سایت: www.amanatpay.com

آقای پرداخت با هدف توسعه پرداخت الکترونیکی در فضایی کاملاً امن و مطمئن، با رعایت استانداردهای قانونی و پروتکل‌های امنیتی، بستری پایدار و مطمئن را برای کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک فراهم کرده است. کاربر می‌توانید به‌طور هم‌زمان از چندین درگاه بانکی برای پذیرش پرداخت‌های آنلاین مشتریان خود بهره ببرد.

هم‌بنیان‌گذاران: مهدی حیدری / محمدرضا گیاه تازه
وب‌سایت: aqayepardakht.ir

پی نت هم به کسب‌وکارها خدمات ارائه می‌کند هم به افراد. استفاده‌کننده اصلی پی نت، کسب‌وکارهای کوچک هستند. یعنی بنگاه‌هایی که غالباً تازه تأسیس هستند و باید هم هزینه‌های مالی خود را پایین نگه دارند و هم سریع حرکت کنند، مثل فروشگاه‌های الکترونیکی؛ اما پی نت برای مصرف‌کنندگان نهایی، کسب‌وکارهای بزرگ و حتی ارتباط بین کسب‌وکارها با هم (B2B) هم راهکارهای متنوعی دارد.

وب‌سایت: www.paynet.ir

وب‌سایت: https://setapay.com

درگاه پرداخت اینترنتی تی کا پی با اتصال به تمام PSPها، کسب‌و‌کار آنلاین شما را به دنیایی از فناوری‌های مالی وارد می‌کند، لذا دیگر لازم نیست نگران قطعی درگاه پرداخت خود باشید، چراکه سیستم‌های مانیتورینگ هوشمند تی کا پی به‌صورت لحظه‌ای درگاه‌های پرداخت را مانیتور کرده و درصورت بروز قطعی یا مشاهده کندی سرعت، به‌صورت کاملاً خودکار کاربران شما در در هنگام پرداخت به سایر درگاهای فعال هدایت کرده و از این رو هرگز قطعی یا کندی درگاهای پرداخت را مشاهده نخواهید کرد.

وب‌سایت: tkpay.ir

ماپرا لینک هویت پرداختی کالا یا خدمت در فضای تجارت الکترونیک و شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام است. با تعریف ماپرا لینک برای هر کالا/ خدمت، درگاه پرداخت مستقیم برای آن ایجاد کرده‌اید که هنگام پرداخت امکان مشاهده برند کسب‌وکار شما و مشخصات کالا/ خدمت برای مشتری فراهم است. با پرداخت مشتری رسید آنی صادر می‌شود، مدیریت مالی فروش در ماپرا پنل نظم می‌گیرد و گزارش‌های مالی بروز می‌شوند.

وب‌سایت: mupra.ir

رهاپال کمک می‌کند تا تجارت الکترونیک روز به روز گسترده‌تر شود و ابزار مناسبی باشد حتی برای کسب‌وکارهای مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی، ابزاری قدرتمند و قابل اعتماد برای داشتن تجربه‌ای لذت‌بخش از خرید و فروش در فضای آنلاین و الکترونیک.

وب‌سایت: rahapal.ir

وب‌سایت: microsis.net

وب‌سایت: www.milyoona.com

شرکت توسعه پارس پردازش هوشمند اندیشه با نام تجاری تکنوتَپ در اواخر سال ۱۳۹۵ به ثبت رسید. هدف از تاسیس شرکت نگاهی دقیق‌تر و متفاوت‌تر به صنعت پرداخت بوده است. از سال ۱۳۹۶ فعالیت‌های این شرکت آغاز شد و با جذب نیروهای توانمند و خلاق سعی در ارائه بهترین و متفاوت ترین محصولات و خدمات بوده است.

وب‌سایت: www.technotapp.com

شرکت پردازشگران هوشمند هورسا، به عنوان یک شرکت نرم افزاری است و با هدف مشاوره در تولید، توسعه و پیشرفت در حوزه‌های تعریف کیف پول و ارائه راه‌حل‌های نوین در عرصه پرداخت الکترونیک برای اشخاص حقیقی و به‌صورت ویژه برای ارگان‌ها و سازمان‌های بزرگ و شرکت‌ها پا به عرصه رقابت نهاده است.

وب‌سایت: https://hoorsaco.com

شركت خبره پرداز پارس در سال 1375 توسط گروهي از متخصصين فن‌آوري اطلاعات با هدف ايجاد سيستم‌هاي نرم‌افزاري كاربردي در بخش‌هاي اداري و صنعتي تاسيس شد. موسسین شرکت با داشتن سابقه فعالیت در سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی سعی در ایجاد مجموعه‌ای توانمند داشته تا بتوانند با ایجاد خدمات متمایز در صنعت نرم‌افزار گامی هر چند کوچک اما موثر برداشته باشند.

وب‌سایت: www.kpp.ir

بنیام پی با هدف کمک به کسب‌و‌کارهای اینترنتی و سنتی با ارائه سرویس‌های متنوع در جهت رونق تولید تلاش می‌کند. ارائه سرویس‌های پرداخت متناسب با هر کسب‌و‌کار به‌صورت تعاملی و مشارکتی از اهداف اصلی بنیام پی بشمار می‌آید. بنیام پی به‌عنوان یک پرداخت‌یار و با همکاری بانک‌های مختلف، شما را در کسب‌و‌کارتان همراهی می‌کند. بنیام پی با همکاری با چندین PSP می‌تواند دستگاه کارت‌خوان موبایلی (MPOS) و کارت‌خوان‌های ثابت، سیار و کارت هدیه ارائه کند. با بنیام پی درگاه پرداخت اینترنتی، درگاه مستقیم، صفحه پرداخت شخصی و سرویس‌های سفارشی را به‌سادگی بکار ‌ببرید.

مدیرعامل: لقمان کواسی
وب‌سایت: pay.benyam.ir

شرکت راهکار سرزمین هوشمند از سال 1384 در زمینه ارائه خدمات فناوری اطلاعات در حوزه‌های مختلف آغاز بکار کرده است. شرکت راهکار سرزمین هوشمند، ﺑﻪ ﻃﻮﺭ رسمی ﺩﺭ این سال ﺗﺤﺖ ﺷﻤﺎﺭﻩ 266860 ﺩﺭ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﺛﺒﺖ ﺷﺮﻛﺖ‌ﻫﺎی ﺗﻬﺮﺍﻥ ﺑﻪ ﺛﺒﺖ ﺭﺳﻴﺪ ﻭ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ مبتنی بر سند چشم انداز شرکت دنبال کرده است.

وب‌سایت: www.sls.ir

وب‌سایت: www.vaziri.co

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.