راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

راه پرداخت خلاق شد

موسسه راه پرداخت با بررسی‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان موسسه رسانه‌ای خلاق شناخته شد. موسسه راه پرداخت غیرتجاری، مستقل و متعلق به بخش خصوصی است که از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را به صورت رسمی کلید زد. مدیران این موسسه فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های شریف، تهران، علامه طباطبایی و بهشتی هستند که از دهه ۸۰ فعالیت حرفه‌ای خود را در همکاری با کسب‌وکارهای بزرگ فناوری‌های مالی ایران آغاز کردند.

این کسب‌وکار رسانه‌ای که با کمترین امکانات کار خود را آغاز کرد رفته رفته تبدیل به رسانه‌ای معتبرشده که اکنون به جرئت می‌توان آن را یکی از موفق‌ترین کسب‌وکارهای عرصه رسانه‌های تخصصی و تولید محتوا دانست. این رسانه تا امروز توانسته مورد اعتماد حدود بیش از یکصد برند معتبر کسب‌وکاری موفق ایرانی قرارگیرد.

رضا قربانی، بنیان‌گذار و رئیس هیات‌مدیره راه پرداخت درباره خلاق شدن این موسسه می‌گوید: «راه پرداخت امروز جایگاه خودش را در صنعت مالی ایران پیدا کرده است؛ زمان زیادی طول کشید که به ما اعتماد کنند ولی در نهایت به این موفقیت بزرگ دست پیدا کردیم.

راه پرداخت امروز به یکی از موفق‌ترین نمونه‌های روزنامه‌نگاری تکنولوژی تبدیل شده است. در سال‌های گذشته تا صحبت از تکنولوژی می‌شد همه یاد گجت‌ها و بررسی محصول می‌افتادند؛ امروز این عرصه دارای رسانه‌ای است که به صورت مستمر و حرفه‌ای آنها را پوشش می‌دهد.»

مینا والی، مدیرعامل موسسه راه پرداخت با اشاره به چشم‌نداز آینده این موسسه رسانه‌ای گفت: «ما در حال توسعه بخش‌های گوناگون هستیم و تمرکز ما امروز این است که با ایجاد ساختارها و فرایندهای پیشرو ضمن حفظ چابکی، راه پرداخت را به مجموعه‌ای ماندگار تبدیل کنیم.»

رسول قربانی، سردبیر راه پرداخت نیز با تاکید بر اعتماد فعالان صنعت مالی کشور به این موسسه گفت: «افتخار ما اعتمادی است که فعالان صنایع مالی کشور به ما داشته‌اند. در این سال‌ها تلاش کردیم در یک روند خطی رشد کنیم و آرام آرام به بخشی از رسانه‌های کشور تبدیل شویم که به صورت تخصصی روزنامه‌نگاری برند یا روزنامه‌نگاری کسب‌وکار را انجام می‌دهند.

در سال‌های قبل دیدگاه‌های منفی نسبت به روزنامه‌نگاری کسب‌وکار وجود داشت که خوشبختانه بسیاری متوجه شده‌اند که اگر این کار به صورت حرفه‌ای انجام شود تاثیرات مثبتی به همراه خواهد داشت. اکنون حتی رسانه‌هایی مانند دنیای اقتصاد هم به روزنامه‌نگاری برند و روزنامه‌نگاری کسب‌وکار توجه نشان می‌دهند.»


ابزارهای خلاقانه راه پرداخت


موسسه راه پرداخت را می‌توان از جمله اولین رسانه‌هایی نامید که به صورت چابک پروژه‌های گوناگونی در زمینه توسعه سواد مالی را به پیش برد و پروژه‌های متعددی را در این زمینه برای آینده طراحی کرده است. از سوی دیگر وبسایت راه پرداخت از پرمخاطب‌ترین رسانه‌هایی است که درباره پول، بانکداری، پرداخت، بورس، بیمه و فین‌تک و به طور خاص فناوری‌های مالی به تولید محتوا می‌پردازد.

همچنین انتشارات راه پرداخت تنها ناشر مستقل و متعلق به بخش خصوصی است که به صورت اختصاصی در زمینه فناوری‌های مالی کتاب‌های چاپی، الکترونیکی و صوتی منتشر می‌کند.

ماهنامه چاپی راه پرداخت با عنوان «عصر تراکنش» جزو با کیفیت‌ترین نشریه‌های چاپی است که به صورت اختصاصی در زمینه فناوری‌های مالی منتشر چاپ و توزیع می‌شود.

دامنه فعالیت راه پرداخت را می‌توانید در بخش‌های زیر مشاهده کنید

  • راه پرداخت Way2Pay
  • عصر تراکنش
  • انتشارات راه پرداخت Way2Pay press
  • موسسه راه پرداخت .Way2Pay Co
  • فروشگاه راه پرداخت Way2Pay SHOP
  • آکادمی راه پرداخت Way2Pay academy
  • کافه راه پرداخت cafe Way2Pay
  • Way2Pay insight
  • Way2Pay jobs
  • Way2Pay base
  • wiki Way2Pay
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.