پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
پشتیبانی مشتریان سامان پرداخت در تعطیلات نوروزی
مشتریان سامان پرداخت در تعطیلات نوروزی، از خدمات پشتیبانی 24 ساعته این شرکت بهره مند میگردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سامان، مرکز تماس مشتریان سپ، در روزهای تعطیلات نوروز به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و راهنمایی مشتریان محترم میباشد. همچنین در صورت نیاز به مراجعه حضوری، کارشناسان فنی جهت رفع مشکل در سریعترین زمان ممکن در فروشگاههای دارندگان دستگاه کارتخوان سپ حاضر خواهند شد.
مشتریان محترم در صورت بروز هرگونه مشکل و یا سوال میتوانند با مرکز تماس مشتریان سپ به شماره 84080-021 تماس حاصل فرمایند.
همچنین جهت سهولت در دسترسی به خدمات بانکی و پرداختی، تمامی دارندگان سیمکارتهای دائمی و اعتباری همراه اول و ایرانسل، میتوانند با شمارهگیری کد #724* از خدمات این سامانه از قبیل دریافت موجودی کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب، خرید شارژ تلفن همراه، پرداخت قبوض و کمک به موسسات خیریه استفاده نمایند.