ثبت‌نام غیرحضوری در کارگزاری مفید امکان‌پذیر شد

ثبت‌نام غیرحضوری در کارگزاری مفید امکان‌پذیر شد

تازه‌واردان به بازار سرمایه از این پس می‌توانند از طریق صفحه افتتاح حساب کارگزاری مفید، کلیه مراحل ثبت‌نام را به صورت غیر حضوری طی کرده و کد معاملاتی خود را دریافت کنند.

متقاضیان استفاده از خدمات کارگزاری مفید می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری، تمامی مراحل ثبت‌نام را به صورت اینترنتی طی کرده و کد معاملاتی خود را برای فعالیت در بازار سرمایه دریافت کنند.

طبق ابلاغیه شماره ۱۱۰۲۰۰۲۷۸ مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ مدیریت نظارت بر کارگزاران و مدیریت نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار، شناسایی مشتریان بازار سرمایه از روش‌های الکترونیکی و غیرحضوری بلامانع اعلام شده است.

دریافت غیرحضوری کد بورسی کارگزاری مفید

کارگزاری مفید نیز با هدف حفظ سلامت مشتریان خود و در راستای رعایت هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی و توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، امکان احراز هویت غیر حضوری و تمام‌الکترونیکی را برای کاربران جدید خود فراهم کرده است.

علاقه‌مندان به فعالیت در بازار سرمایه و استفاده از خدمات کارگزاری مفید از این پس می‌توانند از طریق صفحه افتتاح حساب کارگزاری مفید، کلیه مراحل ثبت‌نام را به صورت غیر حضوری طی کرده و کد معاملاتی خود را دریافت کنند.

جهت شروع ثبت نام دریافت غیرحضوری کد بورسی در کارگزاری مفید کافی است روی دکمه افتتاح حساب کلیک کنید.

نمایش لینک کوتاه
لینک کوتاه: https://way2pay.ir/4ylz کپی شد

11 پاسخ

  1. کارگزاری مفید بزرگوار و محترم،، بجای کدبورسی پول سهام عدالت را واریز کن لطفا،،، من تنها دارایی ام از مال دنیا سهام عدالت بود که مجبور شدم بفروشم تا مثلا به یه زخمی بزنم حالا آنقدر منتظر ماندم که از فروختن پشیمان شدم حداقل از فروش از طریق کارگزاری مفید پشیمان شدم پول را واریز کن کد بورسی پیشکش،،
    ]

  2. سلام من خودم‌کد بورسی دارم و برای بچه هایم سامانه سجام ثبت نام کرده ام چگونه میتوانم با همان شماره موبایل خود برای انها هم کد بورس در گارگزاری مفید بگیرم

  3. باعرض ادب سلام ریاست محترم کارگزاری مفید بنده عضو کارگزاری آگاه هستم میخواستم عضو کارگزاری مفید باشم فقط جهت خرید عرضه ی اولیه حضور داشته باشم فقط در فقط قسط خرید عرضه ی اولیه ی را دارم وسریع تر دست رسی بعرضه ئ اولیه ی داشته باشم ودر کارگزاری آگاه به قوت خودش باشد

  4. باعرض ادب سلام ریاست محترم کارگزاری مفید بنده عضو کارگزاری آگاه هستم میخواستم عضو کارگزاری مفید باشم فقط جهت خرید عرضه ی اولیه ی دارم وقسط دارم فقط در فقط قسط خرید عرضه ی اولیه ی دارم ودرکارگزاری آگاه به قوت خود باقی باشه

  5. سلام. چرا الان نمی شود غیر حضوری ثبت نام کرد؟
    آیا این اتفاق برای کسانی می افتد که قبلا در کارگزاری دیگری بوده اند یا شامل همه افراد است؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی