راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رشد کاربران تلفن بانك، اينترنت بانك، پيام كوتاه بانكي و موبايل بانك اقتصادنوين

تعداد كاربران چهار خدمت تلفن بانك، اينترنت بانك، پيام كوتاه بانكي و موبايل بانك اقتصادنوين در پايان تيرماه 1390 از مرز يك ميليون و 450 هزار كاربر گذشت.

به گزارش راه پرداخت بانك، كاربران اين چهار خدمت الكترونيكي بانك اقتصادنوين در حالي در پايان تيرماه به اين تعداد رسيد كه در زمان مشابه سال قبل يك ميليون و 122 هزار كاربر از اين خدمات استفاده مي‌كردند.

تعداد كاربران تلفن بانك، اينترنت بانك، پيام كوتاه بانكي و موبايل بانك اقتصادنوين در پايان تيرماه سال جاري نسبت به مدت مشابه سال قبل بيش از 30 درصد رشد داشته است.

بانك اقتصادنوين به عنوان نخستين بانك خصوصي جمهوري اسلامي ايران در يك دهه فعاليت خود خدمات ارزنده‌اي به مشتريان ارايه كرده است كه توسعه خدمات بانكداري الكترونيكي و كاهش لزوم حضور مشتري در شعب بانك از جمله اين خدمات است.

در اين راستا بانك اقتصادنوين با ارايه خدمت صدور آني كار در تمام شعب خود در كوتاه ترين زمان ممكن كارت نقدي مشتريان را صادر مي‌كند ضمن اينكه نرم‌افزار موبايل بانك از طريق سيستم بلوتوث سرور به صورت رايگان در اختيار مشتريان قرار مي‌دهد.

علاوه بر اين، سامانه جديد اينترنت بانك اقتصادنوين ابتداي سال جاري رونمايي شد. اين خدمت بانك اقتصادنوين خدمات متنوعي از جمله اعلام موجودي، مشاهده صورتحساب، افتتاح حساب، انتقال وجه داخلي (عادي، مستمر و گروهي)، انتقال وجه كارت به كارت (داخلي و شتابي)، انتقال وجه بين بانكي ساتنا، انتقال وجه بين بانكي پايا (عادي و دسته‌اي)، مشاهده تسهيلات اعطايي و پرداخت اقساط، مديريت كارت (مشاهده، انسداد، انتقال وجه و پرداخت قبض)، مديريت چك (درخواست، ثبت مبلغ و انسداد) و گزارشات متنوع، پشتيباني از حساب‌هاي ارزي را به مشتريان ارايه مي‌كند.

لازم به ذكر است چندي پيش دبيرخانه پنجمين کنفرانس بانکداري الکترونيکي، سامانه اينترنت بانک اقتصادنوين را به عنوان برترين سامانه اين خدمت در كشور معرفي كرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.