راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

خرید سهام صندوق سرمایه‌گذاری پالایشی یکم «دارا دوم» از طریق اپلیکیشن سکه امکان‌پذیر شد

متقاضیان پذیره‏‌نویسی دومین صندوق متشکل از سهام شرکت‌های دولتی تحت عنوان صندوق سرمایه‌گذاری پالایشی «دارا دوم» تا ۱۹شهریورماه فرصت دارند نسبت به خرید این سهام از طریق اپلیکیشن سکه و تا سقف 50 میلیون ریال با احتساب تخفیف 20 درصدی اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت به‌پرداخت ملت، دومین صندوق ETF دولتی که به صندوق پالایشی معروف شده، شامل باقی‌مانده سهام دولت در 4 پالایشگاه شناخته کشور است؛ شرکت‌های پالایشی اصفهان، تهران، بندرعباس و تبریز چهار شرکتی هستند که در این عرضه بزرگ حضور دارند و در گروه فرآورده‌هاي نفتي، كك و سوخت هسته‌اي بورس قرار می‌گیرند.

با توجه به استقبال مردم از سرمایه‌گذاری در بازار سهام و به‌ویژه مرحله نخست عرضه سهام صندوق‌های سرمایه‌گذاری دولتی ETF (دارا یکم)، همه افراد بدون محدودیت سنی و حتی بدون داشتن کد بورسی، تنها با داشتن اطلاعات کد ملی می‌توانند از طریق اپلیکیشن سکه از تاریخ 5 تا 19 شهریور ماه نسبت به خرید سهام صندوق «دارا دوم» اقدام کنند.

گرچه داشتن کد بورسی برای این پذیره‌نویسی الزامی نیست، اما متقاضیان فاقد کد بورسی برای فروش این سهام که با گذشت مدت 2 ماه از تخصیص امکان‏‌پذیر خواهد بود، می‏‌توانند در فرصت مناسب برای ثبت‌نام در سامانه سجام (احراز هویت) و دریافت کد بورسی از طریق اپلیکیشن سکه شرکت به‌پرداخت ملت اقدام کنند.

متقاضیان می‌توانند برنامه موبایلی سکه را از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر مانند بازار، سیبچه و… یا از طریق شماره‌گیری کد دستوری (#2*741*) و همچنین از طریق وب‌سایت شرکت به‌پرداخت ملت دریافت کنند.

منبع روابط عمومی شرکت به‌پرداخت ملت
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.