راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

30 اسفند؛ آخرین مهلت پرداخت عوارض خودرو

شهروندان تهرانی تا پایان سال‌جاری یعنی 30 اسفند‌ماه فرصت دارند تا با پرداخت عوارض خودرو از جریمه دیرکرد آن معاف شوند. حسین محمد پورزرندی، معاون مالی و اداری شهرداری تهران در این‌باره گفت: پایان اسفند‌ماه آخرین مهلت پرداخت عوارض سال 91 و معوقه‌های ماقبل آن برای شهروندان تهرانی است.

معاون مالی و اداری شهرداری تهران افزود: اگر شهروندان تهرانی تا پایان اسفند‌ماه سال‌جاری عوارض سال 91خود را پرداخت کنند از پرداخت جریمه دیرکرد معاف و از 10درصد جایزه خوش‌حسابی نیز بهره‌مند می‌شوند و درصورت عدم‌پرداخت این معوقات تا تاریخ مقرر 9درصد جریمه دیر کرد عوارض شامل این معوقات خواهد شد.

 

از بسترهای الکترونیک برای پرداخت عوارض استفاده کنید

پورزرندی با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و احتمال وجود ازدحام در بانک‌ها، خاطرنشان کرد که شهروندان عزیز تهرانی می‌توانند علاوه بر پرداخت عوارض و مشاهده سوابق پرداخت‌های قبلی در سایت شهرداری تهران به نشانی www.tehran.ir از طریق همه بانک‌های عامل سطح شهر و همچنین پرداخت غیرحضوری از طریق اینترنت بانک، تلفن بانک، موبایل بانک در تمام مدت شبانه‌روز نسبت به پرداخت عوارض خود اقدام کنند.

avarez-khodro-way2pay-91-12-21

وی با اشاره به نحوه پرداخت عوارض سالانه خودرو اظهار کرد: پرداخت این عوارض مانند سایر عوارض به‌صورت غیرحضوری، حضوری و از طریق دفاتر خدمات الکترونیک شهرتهران ممکن است.

این درحالی است که به‌منظور جلوگیری از ترددهای غیرضروری و کاهش ترافیک و آلودگی هوا مدیریت شهری امکان پرداخت عوارض برای کلیه شهروندان تهرانی را از طریق پورتال شهرداری تهران فراهم کرده است، بنابراین شهروندان می‌توانند نسبت به پرداخت عوارض سالانه اقدام کنند و علاوه برپرداخت عوارض خودرو و صرفه جویی در وقت و زمان خود، در توسعه حمل‌ونقل عمومی نیز سهیم باشند. با این همه رزمی تأکید کرد: شهروندان می‌توانند با در دست داشتن مدارک خودرو، شامل (سند مالکیت، برگه فروش کارخانه یا برگ گمرکی و قبوض پرداختی سنوات قبل) به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک شهرتهران مراجعه کنند.

منبع: همشهری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.