راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بورس املاک و مستغلات از مهرماه پذیره‌نویسی می‌شود

جلسه شورای عالی بورس بعد از ظهر سه‌شنبه، ۱۱ شهریورماه برگزار شد. پذیره‌نویسی بورس املاک و مستغلات از مهرماه و انتخاب نماینده ویژه از اعضای شورای عالی بورس، برای پیگیری موضوع بازگشایی نماد کنتورسازی، از مصوبات جلسه دیروز بود.

حسن قالیباف اصل، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار درباره مصوبات این جلسه توضیح داد: «شورای عالی بورس روز سه‌شنبه آخرین وضعیت راه‌اندازی بورس املاک، مستغلات و امتیازات را بررسی کرد. در این زمینه مقرر شد تا هیات موسس، اساسنامه را تنظیم و به سازمان بورس و اوراق بهادار ارسال کند تا در صورت تایید نهایی، پذیره‌نویسی این بورس از مهرماه آغاز شود.»

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار بررسی موضوع بازگشایی نماد کنتورسازی را دومین مصوبه شورای عالی بورس بیان کرد و ابراز داشت: «آخرین وضعیت این شرکت نیز به شورا گزارش و مقرر شد تا انجام اقدامات لازم برای بازگشایی نماد این شرکت از سوی سازمان امور مالیاتی، بانک مرکزی و سازمان تامین اجتماعی سرعت گیرد.»

دبیر شورای عالی بورس افزود: «در همین راستا، یکی از اعضای شواری عالی بورس به‌عنوان نماینده ویژه انتخاب شد تا در کنار سازمان بورس و اوراق بهادار، پیگیر این موضوع باشد تا هرچه سریعتر، نماد این شرکت در بورس بازگشایی شود.»

منبع پایگاه خبری سنا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.