راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

زمان معاملات بورس از ۲۷ مردادماه تغییر می‌کند

زمانبندی جلسات معاملاتی به‌صورت موقت از دوشنبه ۲۷ مردادماه تغییر می‌کند. با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط شرکت مدیریت فناوری بورس تهران مبنی بر پر تراکنش بودن معاملات شرکت‌های برخی صنایع، به استناد مواد 2 و 3 دستورالعمل اجرائی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران و در راستای بهبود کارکرد سامانه معاملاتی، زمان‌بندی جدید جلسات معاملاتی صنایع در بورس تهران به‌صورت موقت از ۲۷ مردادماه تغییر می‌کند.

براساس این گزارش در جلسه معاملاتی اول زمان پیش‌گشایش از ساعت ۸:۳۰ تا ۸:۴۰ و زمان انجام معاملات از ساعت ۸:۴۵ تا ۱۱:۴۵ است.

 در این جلسه معاملاتی کلیه صنایع، به غیر از صنعت فلزات اساسی، صنعت شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی و صنعت فرآورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای به همراه مشتقات مربوطه اعم از اختیار معامله و اختیار فروش تبعی قابل معامله هستند.

در جلسه معاملاتی دوم زمان پیش‌گشایش از ساعت ۱۲ تا ۱۲:۱۵ و زمان انجام معاملات از ساعت ۱۲:۱۵ تا ۱۵:۱۵ است.

در جلسه معاملاتی دوم صنایع فلزات اساسی، شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی و فرآورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای به همراه مشتقات مربوطه اعم از اختیار معامله و اختیار فروش تبعی قابل معامله هستند.

کلیه صندوق‌های قابل معامله (ETF)، اوراق بهادار با درآمد ثابت و نیز معاملات تمامی نمادهای آتی سبد سهام در جلسه دوم معاملاتی قابل معامله خواهند بود.

جدول زمان‌بندی جلسات معاملات را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید.

منبع روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.