راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

درآمد ماهیانه همراه اول از هر ایرانی چقدر است؟

طرح‌های جدید و متنوع همراه اول این روزها در تبلیغات این شرکت دیده می‌شود. اپراتور همراه اول که تا سال‌ها مالک بی منازع سیم کارت‌های سراسر کشور بود این روزها تلاش دارد تا در مقابل رقیبانش سری بلند کند و حرفی برای گفتن داشته باشد. اما تا به حال از خود پرسیده‌اید که همراه اول چقدر از فروش شارژ سیم کارت‌های اعتباری و قبوض سیم کارت‌های دائمی درآمد دارد؟

تخمین زدن درآمد همراه اول اگر برای شما هم دشوار است بهتر است خیالتان را راحت کنیم و در یک کلام بگوییم شرکت ارتباطات سیار سالانه 8 هزار میلیارد تومان عایدی دارد. در ادامه ما پرتغال فروش را هم برایتان پیدا کرده‌ایم.

 

هر کاربر سالی 240 هزار تومان

رییس هیئت مدیره شرکت ارتباطات سیار گفت: 8 هزار میلیارد تومان سالانه عایدات شرکت ارتباطات سیار کشور است. به عبارتی اگر بخواهیم به تحلیل این موضوع بپردازیم، می‌توانیم اینگونه بیان کنیم: بیاید فرض کنیم تقریبا نیمی از جمعیت ایران، یعنی حدودا 33 میلیون نفر از کاربران همراه اول هستند و هر کاربر به طور میانگین ماهانه 20 هزار تومان هزینه مکالملاتش می‌شود. با این حساب سالانه هر کاربر 240 هزار تومان بابت مکالماتش هزینه می‌کند. خب حالا با ضرب 33 میلیون کاربر در عدد 240 هزار تومان، یک عددی نزدیک به 8 هزار میلیارد به دست می‌آید.

رییس شرکت ارتباطات سیار در این خصوص به دنیای اقتصاد گفت: «نرم جهانی استاندارد خیلی خوب است و کشور ما در حال حاضر به 114 درصد ضریب نفوذ تلفن همراه رسیده است. در واقع هدف ما افزایش دادن مشترکان فعال در کشور است.»

 

سیم‌کارت‌های دانشجویی در راه است

مهردادی رییس هیئت مدیره شرکت ارتباطات سیار از تلاش برای کم کردن فاصله سیم‌کارت‌های فروخته شده و سیم‌کارت‌های فعال گفت و هم‌چنین از توزیع سیم‌کارت جدید دانشجویی از سال 92 در سطح کشور خبر داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.