راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اپلیکیشن تاپ امکان واریز سود سهامداران رتاپ را به‌صورت غیرحضوری فراهم کرد

مجمع شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با حضور ۷۸ درصد از سهامداران، صبح روز پنجشنبه یکم خرداد ماه سال جاری برگزار شد که در این مجمع به ازای هر سهم ۲۶۰ ریال سود تقسیم شد.

پیرو اطلاعیه این شرکت برای دریافت سود سهامدارن، با توجه به شیوع گسترده کرونا، سهامداران رتاپ با استفاده از اپلیکیشن تاپ می‌توانند به‌صورت آنلاین نسبت به دریافت سود خود اقدام کنند.

در متن این نامه آمده است:

با سلام و احترام،

پیرو اطلاعیه مورخ 07/03/1399 در رابطه با جدول زمانبندی پرداخت سود سهام عملکرد سال مالی منتهی به 29/12/1398 شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (سهامی عام) به استحضار می‌رساند به دلیل شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت سهامداران محترم امکان دریافت سود برای سهامداران حقیقی از طریق اپلیکیشن تاپ فراهم گردیده است. لذا سهامداران گرامی می‌توانند با مراجعه به سایت www.top.ir یا ارسال عدد 1 به سامانه 30007171 نسبت به نصب اپلیکیشن موبایلی تاپ اقدام و پس از نصب وارد بخش مالی و بازار سرمایه شوند و با انتخاب گزینه سود سهام نسبت به تکمیل اطلاعات درخواستی اقدام نمایند. این امکان از تاریخ ۱۳۹۹/۵/۴ لغایت ۱۳۹۹/۵/۱۱ برای سهامداران محترم با رعایت نکات زیر فراهم شده است.

  • مالک سهام و شماره موبایل ثبت نامی در اپلیکیش تاپ دارای کد ملی یکسان باشند.
  • شماره شبای واردشده توسط سهامدار متعلق به خود او باشد و شخصاً مسئولیت اطلاعات وارد شده را بپذیرد.
  • صدور درخواست واریز سود تنها یکبار امکان‌پذیر بوده و در صورت اقدام از طریق اپلیکیشن تاپ، امکان اقدام از طریق شعب بانک میسر نخواهد بود.
  • پس از تأیید درخواست، امکان انصراف یا تغییر حساب مورد نظر وجود ندارد.
  • واریز وجه حداکثر تا سه روز کاری پس از تأیید اطلاعات انجام خواهد شد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.