راه پرداخت
راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد اعلام کرد: هدف‌گذاری ۲۵ درصدی از سهم بازار

مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد در اولین جلسه هم‌اندیشی با مدیران و معاونین این شرکت، به نهادینه شدن تجارب موفق در حوزه برند و بازاریابی در بدنه شرکت تاکید کرد.

محمدعلی محمودزاده، مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد در این جلسه که چهارشنبه ۱ مردادماه در دفتر مرکزی این شرکت برگزار شد با اشاره به ادامه رویه قبلی شرکت در جهت دستیابی به اهداف، یکی از آفت‌های مدیریت کشور را قناعت و بسنده کردن به شیب ملایم پیشرفت دانست و افزود: «باید برای پیشرفت و دست‌یابی به اهداف با یک جهش بزرگ و روبه جلو گام برداریم و بتوانیم در این زمینه منشأ اثر باشیم.»

او پرداخت الکترونیک سداد را مجموعه‌ای پویا، چابک و با نشاط عنوان کرد که پتانسیل بسیاربالایی برای رسیدن به اهداف پیش‌رو دارد و گفت: «تنها نیاز است تا برخی پتانسل‌های بالقوه موجود، بالفعل شوند.»

ایشان با اشاره به سهم بزرگ بانک ملی در بازار کشور، تاکید کرد: «ما نیز به عنوان بازوی پرداختی این بانک باید تمام تلاش و سعی‌مان کسب سهم بیشتری از بازار باشد.»

مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد در خصوص رفع مشکلات احتمالی موجود، گفت: «در صورت وجود مشکلات باید نگاهمان به سطوح مدیریتی باشد و با برگزاری جلسات هم‌اندیشی، اهداف، ایده‌ها و چالش‌ها را طرح و اصلاح آنها را به منظور پیشرفت و پیشبرد اهداف به کار بگیریم.»

محمودزاده در ادامه افزود: «قطعاً تلاشمان براین خواهد بود، به تمامی کارکنان نشان دهیم که نظرات، پیشنهادات و عملکرد فرد به فرد آنها می‌تواند اثرگذاری بسیاری بر روند پیشرفت شرکت داشته باشد، خصوصاً در سطوح پشتیبانی که بی‌شک با یاری و تعهد در کنار یکدیگر به اهداف مورد نظر خواهیم رسید.»

ایشان ورود سهام شرکت به بورس را یکی دیگر از اهداف و برنامه‌های پیش رو دانست و گفت: «به طور حتم واگذاری بخشی از سهام شرکت به کارکنان به منظور ایجاد حس مالکیت آنان نسبت به مجموعه سداد و بالابردن تعهد کاری می‌تواند منشأ اثر بسیار خوبی باشد.»

او حرکت در یک مسیر منطقی و متعارف را ضرورت ادامه راه دانست و تاکید کرد: «در این مسیر افزایش سهم تا ۲۵ درصد ازسهم بازار مهم‌ترین هدف ما در آینده‌ای نزدیک است. چرا که ظرفیت بانک ملی و شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات آن بسیار بالا است و با هم‌راستا کردن این ظرفیت‌ها می‌توانیم به هدف مهم خود در بازار دست پیدا کنیم.»

محمودزاده همچنین خاطرنشان کرد: «چنانچه بتوان از ظرفیت رقبا در جهت رسیدن به اهداف پیش رو استفاده کرد، آمادگی ارتباط و همکاری دوجانبه با آنان را نیز داریم.»

مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد در خاتمه این جلسه هم‌اندیشی، بر توجه و اهمیت ویژه به حوزه بازاریابی تاکید کرد و مشارکت و اثرگذاری تمامی کارکنان را چه به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم مهم دانست و افزود همه کارکنان باید در جهت کسب درآمد، گرفتن سهم بیشتر بازار و محبوبیت برند شرکت گام بردارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.