راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت هم آوا اقدام به برگزاری کمپین افرا (پویش اعتلای فرهنگ کارآفرینی) می‌کند

رویکرد غالباً اقتصادی به کارآفرینی سبب شده است جوانان بدون شناخت از خود و معنای مطلوب زندگی، وارد فعالیت‌های کارآفرینی شوند و بخشی از منابع محدود این زیست بوم را به خود اختصاص دهند اما به دلیل عدم آمادگی روحی و روانی و نیز نداشتن مهارت‌های کافی در مقابل مشکلات بسیار این راه، خیلی زود شکست را ‌می‌پذیرند. متناسبا سرمایه‌گذاران در این بخش نیز با این برداشت مواجه شوند که سرمایه‌ها را در جای نادرست خرج کرده اند و این پدیده در بلند‌مدت سبب افزایش آسیب‌های اجتماعی و فرار سرمایه از این بخش می شود.

تداوم حیات زیست بوم کارآفرینی میسر نخواهد شد مگر با تعمیق و توسعه فرهنگ کارآفرینی و فرهنگ کارآفرینی به جایگاه خود نخواهد رسید مگر با مشارکت تمامی دغدغه‌مندان و کنشگران این حوزه.

شرکت هم آوا با هدف جلب مشارکت در راستای تحقق کلان هدف فوق، با برگزاری کمپین افرا در صدد است تا با کمک دغدغه‌مندان این حوزه، زمینه آگاه‌سازی اجتماعی برای مواجه درست با پدیده کارآفرینی را از طریق کار فرهنگی و فرهنگ‌سازی فراهم کند تا از آسیب‌های پیش آمده در این حوزه کاسته شود. این شرکت با برگزاری این پویش برنامه جامعی را با شش هدف تنظیم کرده است:

  • بسط دانش و نظریه‌پردازی در حوزه کارآفرینی منطبق بر فرهنگ ایرانی ـ اسلامی.
  • شبکه‌سازی از صاحب‌نظران حوزه فرهنگ و کارآفرینی.
  • توانمندسازی فکری و فرهنگی نسل جوان برای تبدیل شدن به کارآفرین.
  • توسعه زیرساخت‌های فرهنگی برای افزایش فعالیت‌های فرهنگی.
  • توسعه و تعمیق ارتباط بین نهادها، مؤسسات، شرکت‌ها و افراد مرتبط با حوزه کارآفرینی در جهت تشریک مساعی برای تقویت فرهنگ کارآفرینی.
  • ایجاد زمینه های ارتقاء انگیزش در فعالیت‌های کارآفرینی.

در سال نخست پروژه، « گنج مخفی » اجرا و در آن به بررسی نقش معنا در زندگیِ کارآفرینان پرداخت خواهد شد و حاصل این بررسی در قالب مدیا‌های گوناگون به علاقمندان ارائه می‌شود. این پروژه نیز بخشی از پروژة بزرگتری است که هدف آن «تبیین سبک زندگی کارآفرینی» است

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات این کمپین و سطوح حمایتی آن می توانند به آدرس hamava.ir/afra مراجعه کنند.

1 دیدگاه
  1. ناشناس می‌گوید

    سلام‌،چگونه میتونم کارکرد هر تاریخی از کنتور برق را بگیرم ممنون میشم راهنمایی کنید،مثلا از تاریخ ۲/۲ ۹۶الی۲/۱۰/۹۶

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.