راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مؤمن واقفی مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک تجارت شد

نوش‌آفرین مؤمن واقفی، براساس تصمیم هیات مدیره هلدینگ فناوری بانک تجارت به‌عنوان مدیرعامل این مجموعه انتخاب شد. نوش آفرین مؤمن واقفی پیش از این در سمت‌های معاونت ریسک و امنیت اطلاعات شرکت خدمات انفورماتیک و نایب‌رییس هیات‌مدیره شرکت کاشف، مشغول بوده است.

شرکت تدبیرگران فناوری اطلاعات تجارت ایرانیان (هلدینگ تفتا) با نام قبلی شرکت توسعه فلزی و معدنی تجارت ایرانیان (سهامی خاص) در پنجم مرداد ماه 1392 به ثبت رسید و تا خرداد ماه 1394 هیچ‌گونه فعالیتی نداشت. از این تاریخ با انتخاب هیات‌مدیره و مدیرعامل این شرکت به‌عنوان هلدینگ فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک تجارت شروع به فعالیت کرده است.

از شرکت‌های مطرح زیرمجموعه این هلدینگ می‌توان به شرکت‌های کارت اعتباری ایران کیش، سامانه‌های یکپارچه سیمرغ تجارت، توسعه ارتباطات تجارت ایرانیان، زیرساخت فناوری تجارت ایرانیان، بازرگان گستر آتی آسیا و باشگاه مشتریان بانک تجارت اشاره کرد.

2 دیدگاه
  1. کاربر می‌گوید

    فردا پس فردا این بدبخت رو هم با یه بهانه ای می کشندش پای محاکمه آبروشو میبرند

  2. طباطبائی می‌گوید

    سلام.شبتون بخیر
    تبریک میگم و آرزوی موفقیت دارم برای شما
    سرکار خانم مومن
    طی تماس و پیگیریهای که من در خصوص ساتنا بانک تجارت انجام دادم به این جواب رسیدم که به لحاظ انفورماتیکی این بانک فاقد زیر ساخت هست برای اینکه حواله های ساتنا رو مثل بانک ملت بعد از تایم تعیین شده توسط بانک مرکزی ماشین و پرفراژ کنه واین امر باعث ایجاد خلل در حساب و کتاب و معاملات بعضی از مشتریان ارزنده من جمله صرافها شده . ممنون میشم اگر پیگیری بفرمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.