راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دوازدهمین رویداد فیناپ آنلاین برگزار شد

در حاشیه دوازدهمین رویداد فیناپ از توکن فیناپ بر بستر کیف‌پول ققنوس رونمایی شد.

دوازدهمین رویداد فیناپ پنج‌شنبه ۱۲ تیرماه سال جاری در شبکه نوآفرینی پلنت با رعایت فاصله اجتماعی برگزار و برای مخاطبانِ آنلاین به‌صورت زنده کارگردانی و پخش شد.

در پایان این رویداد ۴ ساعته، توکن فیناپ توسط محمدجواد صمدی‌راد «قائم‌مقام شرکت ققنوس» و مریم فریدشاد «هم‌بنیان‌گذار رویداد فیناپ» رونمایی شد. توکن فیناپ با همکاری شبکه بلاکچینی ققنوس راه‌اندازی شده است تا برخی فرآیندهای این رویداد را تسهیل کند و به شرکت‌کنندگان رویداد مزایایی را ارائه کند.

فریدشاد گفت: «توکن فیناپ به‌زودی جهت پیش‌فروش و فروش بلیت‌های رویداد فیناپ، حمایت از رویداد و در مراحل بعد برای شرکت در رأی‌گیری جایزه نهال فین‌تک عرضه خواهد شد. او افزود: توکن فیناپ از نوآوری‌هایی است که همواره تلاش کردیم در رویداد فیناپ به مخاطبان ارائه دهیم و فیناپ نخستین رویدادی است که بلیت و درآمدهای آن توکنایز خواهدشد.

شبکه ققنوس پلتفرمی جهت توکنایزه کردن انواع دارایی‌ها است که از دیگر کاربردهای آن مدیریت وفاداری مشتریان است. رویداد فیناپ با ورود به ققنوس از این پس روی این بخش نیز تمرکز ویژه‌ای خواهدداشت.»

صمدی‌راد، قائم‌مقام شرکت ققنوس نیز اظهار کرد: «شیوع ویروس کرونا باعث شد تا شاهد سبک جدیدی از ارائه رویداد فیناپ باشیم که در مدل آنلاین نیز بسیار موفق عمل کرد. ما در شبکه ققنوس به‌عنوان اولین شبکه بلاکچینی کشور به دنبال بررسی و رونمایی از سناریوها و تجربیات مختلف در حوزه بلاکچین هستیم که یکی از این حوزه‌ها تجربه راه‌اندازی ۶ نوع توکن در ققنوس است که جدیدترین این توکن‌ها «توکن فیناپ» است.»

او افزود: «در توکن فیناپ چند هدف مشخص را دنبال می‌کنیم که یکی از آنها بحث جمع‌آوری حمایت‌ها و اسپانسری برای رویداد است تا بتوانیم به شکل شفافی این حمایت‌ها را نمایش دهیم، همچنین به کمک این توکن می‌توان مخاطبان فیناپ را به عنوان فعالان شبکه نوآوری گردهم آورد تا به هم‌افزایی و اشتراک‌گذاری دانش آنها کمک کند. همچنین این توکن می‌تواند در رأی‌دهی جشنواره نهال فین‌تک به‌کار برده شود.»

در پایان از لوگوی توکن فیناپ با حضور خانواده فیناپ و قائم‌مقام شرکت ققنوس رونمایی شد. فیناپ رویدادی تخصصی در حوزهٔ فناوری‌ھای مالی (فین‌تک) است که از شهریور ۹۶ آغاز به‌کار کرده و به‌وسیله یک گروه از افراد متخصص و علاقه‌مند به حوزهٔ فین‌تک برگزار می‌شود.

این رویداد در سال‌های ۹۶ و ۹۷ به‌صورت دوماه یک‌بار برگزار شده و در سال ۹۸ با ۴ رویداد بزرگ، بستری برای اطلاع‌رسانی، آموزش و شبکه‌سازی در حوزهٔ فین‌تک را فراهم آورده است. فیناپ تا کنون در شهرهای تهران، شیراز و مشهد برگزار شده و بیش از ۲ هزار شرکت‌کننده داشته است.

اطلاعات بیشتر درخصوص توکن فیناپ به‌زودی در کیف توکن ققنوس و وب‌سایت این رویداد و شبکه‌های اجتماعی آن به نشانی finupevent در دسترس خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.