راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فقط 4 روز دیگر برای خرید توکن راه پرداخت فرصت باقیست

عرضه توکن راه پرداخت که از ابتدای فروردین ماه 1399 شروع شد، فقط تا 4 روز دیگر و تا ساعت 23:59 روز شنبه 31 خرداد ادامه خواهد داشت و بعد از این تاریخ دیگر امکان خرید این توکن تخفیف وجود نخواهد داشت.

نام این توکن W2P1 است و کاربرد آن دریافت تخفیف 30 درصدی برای خرید در فروشگاه راه پرداخت است که تا پایان سال 1400 معتبر و در فروشگاه راه پرداخت قابل استفاده خواهد بود.

توکن راه پرداخت

هر توکن راه پرداخت که با نماد W2P1 شناخته می‌شود در فروشگاه معادل ۱۰۰۰ تومان اعتبار دارد که کاربران می‌توانند آن را با تخفیف ۳۰ درصدی به قیمت ۷۰۰ تومان از نرم‌افزار کیف توکن ققنوس خریداری کنند و به‌جای خرید مستقیم از فروشگاه با کارت‌های بانکی، این توکن را به‌صورت ریالی خریداری کرده و از تخفیف آن در فروشگاه بهره‌مند شوند.

این توکن در حقیقت مانند یک بن الکترونیکی است که می‌توان با آن کتاب، ماهنامه، اشتراک ماهنامه و سایر محصولات فروشگاه راه پرداخت را خریداری کرد. همچنین می‌توان این توکن را به آسانی به کسانی که دوستشان داریم هدیه بدهیم یا در بازار غیرمتمرکز ققنوس به نرخ دلخواه با سایر توکن‌ها تهاتر کرد.

برای خرید توکن راه پرداخت ابتدا باید کیف توکن ققنوس را نصب کنید، سپس از داخل کیف توکن به خرید توکن راه پرداخت اقدام کنید و در نهایت تا پایان سال 1400 فرصت دارید از این توکن در فروشگاه راه پرداخت استفاده کنید یا در صورت عدم تمایل به سایر توکن‌های موجود در کیف توکن ققنوس تبدیل کنید.

ببینید: چگونه کیف توکن ققنوس را نصب و راه‌اندازی کنیم؟

ببینید: چگونه توکن تخفیف راه پرداخت را بخریم؟

ببینید: چگونه توکن تخفیف راه پرداخت را استفاده کنیم؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.